نفر اول‌کشوری مسابقه دانایی‌وتوانایی :

عامل پیشرفت و موفقیت ، تلاش و سخت کوشی است

کرج (پانا)-دانش‌آموزدبیرستان باهنر 1 ناحیه یک کرج گفت: برای سربلندی کشور باید تلاش کرد زیرا عامل موفقیت و پیشرفت هرکشوری سخت کوشی و تلاش مردم آن است.

کد مطلب: ۱۵۱۳۰۵۰
لینک کوتاه کپی شد
عامل پیشرفت و موفقیت ، تلاش و سخت کوشی است

محمدرضا بابازاده درگفت‌وگو با پانا عنوان کرد: برای دومین سال پیاپی توانستم مقام اول کشوری مسابقه دانایی و توانایی را که درمرداد ماه سال ۱۴۰۳ درحیطه کتابخوانی با هدف ترویج مطالعه کتاب و انس با آن در بام ایران یعنی شهرکرد دراستان چهار محال و بختیاری برگزار شودبدست آورم.»

وی در خصوص چرایی شرکت در این مسابقه بیان کرد:«بنده قبل از این مسابقات علاقه بسیاری به خواندن کتاب داشتم و هنوز هم دارم .زمانی که اسم این مسابقه را شنیدم ثبت نام کردم تا سطح دانایی و توانایی خود را در این مسیر که به آن علاقه داشتم بسنجم . مادرم نیز مشوق اصلی من برای شرکت در این مسابقه  بود و در این مسیر یاری‌ام کرد از او بسیار سپاسگزارم.»

بابازاده درزمینه تجربیات به دست آورده در این مسابقه اظهارکرد:« در این مسابقه دریافتم که باید به پیرامون اطرافمان توجه ویژه‌ای داشته باشیم هم طبیعت ،  هم خانواده و.. همچنین‌ رمز موفقیت هرجامعه همکاری بین مردمان آن است که این رمز در بین تیم شرکت‌کنندگان استان البرز کاملا مشهود بود.»

این دانش‌آموز مدال‌آور افزود:«هدف من در آینده قبولی در رشته پزشکی و خدمت به مردم سرزمینم است اما درکنار آن هیچ گاه از مطالعه و کتابخوانی غافل نمی‌شوم.»

توصیه این دانش‌آموز موفق البرزی به دانش‌آموزان این است که برای سربلندی کشورشان همیشه تلاش کنند . زیرا عامل موفقیت و پیشرفت هرکشوری سخت‌کوشی و تلاش مردم آن است.»

 وی در پایان اذعان کرد:« اگر می‌خواهیم مانند کشورهای پیشرفته درصدرجهان باشیم ‌باید همه چیز را ابتدا از خودمان آغاز کنیم تا بتوانیم به موفقیت‌های بزرگ برسیم.»

خبرنگار:سمانه رحیمی 

 

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار