همایش یاوران مقاومت در اردبیل برگزار شد

اردبیل (پانا) - همایش یاوران مقاومت با حضورمشاور وزیر آموزش وپرورش در امور تشکل‌ های دانش آموزی دراردبیل برگزار شد.

کد مطلب: ۱۵۱۲۹۵۱
لینک کوتاه کپی شد
همایش یاوران مقاومت در اردبیل برگزار شد

همایش دانش‌آموزی بزرگ یاوران مقاومت با حضور مشاور وزیر آموزش و پرورش در امور تشکل های دانش آموزی،مشاور قائم مقام معاون پرورشی و فرهنگی وزیر در سازمان دانش آموزی کشور،مدیر کل آموزش و پرورش استان اردبیل،معاون پرورشی و فرهنگی اداره کل آموزش و پرورش استان اردبیل،مدیر سازمان دانش آموزی استان و با حضور پرشور هزاران نفر از اعضای دانش آموزی استان اردبیل در سالن ورزشی شهدای مدافعان حرم اردبیل برگزار شد.

در این همایش مشاور وزیر آموزش و پرورش در امور تشکل های دانش آموزی طی سخنانی‌‌ اظهار کرد: دانش آموزان باید مهارت " نه گفتن" را یاد بگیرند و ما اصول مهارت های "نه گفتن" را در سازمان دانش آموزی،به دانش آموزان آموزش می دهیم.

علی نقی یزدان پناه گفت: هدف ما تربیت انسان های متواضع،صبور،نقادو...است که این امر در پیشتازان سازمان دانش آموزی اتفاق می افتد.

وی تصریح کرد: آرامشی  که اکنون در کشور مان داریم،بخاطر ایثار گری های شهدای والامقامی است که جانشان را در راه دفاع از میهن عزیز اسلامی و حریم ولایت نثار کردند.

مشاور وزیر آموزش و پرورش در امور تشکل های دانش آموزی افزود: همایش یاران مقاومت به منظور حمایت از مردم لبنان و غزه در سراسر کشور برگزار خواهد شد و خوشبختانه استان اردبیل نیز به عنوان چهارمین استانی است که این همایش برگزار می شود.

مدیر کل آموزش و پرورش استان اردبیل نیزگفت: کلاس درس ما عین سنگر مقدس است و انتقال الگو‌ها و ارزش‌ های ارزشمند دفاع مقدس به دانش آموزان امروز جامعه به عنوان اداره‌ کنندگان آینده کشور،موضوع مهم و اساسی است.

کلام اله صفری افزود: هر برنامه ای که شما اجرا می کنید به منزله پرتاب یک موشک به قلب آمریکای جنایتکار است.

معاون پرورشی و فرهنگی اداره کل آموزش و پرورش اردبیل نیزگفت: جوهره اصلی سازمان دانش آموزی کار گروهی است و استکبار ستیزی هم از شاخصه های مهم این سازمان می باشد.

غفور حضوری با اشاره به ساحت های شش گانه تربیتی سند تحول بنیادین،بیان کرد: ما در آموزش و پرورش به دنبال تحقق چهار اصل مهم فرابخشی،مشارک جویی،فعالیت های گروهی و مدرسه محوری هستیم.

مدیر سازمان دانش آموزی استان اردبیل نیزدرحاشیه برگزاری این همایش،هدف از برگزاری این همایش را آشنایی و دغدغه مندی دانش آموزان از سنین نوجوانی نسبت به مسائل جهانی دانست و گفت: امروز همان طور که شاهد هستید،دانش آموزان با برگزاری برنامه‌ های متعدد فرهنگی از جمله برگزاری چنین همایشی،حمایت قاطع خود را از مردم لبنان و غزه اعلام می دارند.

علی نعیمی افزود: در این همایش دانش آموزان ضمن حمایت از جبهه مقاومت در برابر رژیم غاصب صهیونیستی،حمایت کامل خود را از دانش آموزان مظلوم غزه اعلام کردند.

گفتنی است اجرای برنامه حاملان قرآن،برنامه های متنوع فرهنگی،مانور تشکیلاتی،دکلمه و تجلیل از تعدادی از خانواده شهدای مدافع حرم،مربیان،دانش آموز خبرنگاران پانا و مدیران فعال مدارس از دیگر برنامه‌های این همایش بود.

 

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار