مدیرکل آموزش‌وپرورش استان خوزستان:

تاب‌آوری دانش‌آموزان در مانورهای مختلف افزایش یابد

اهواز (پانا) – مدیرکل آموزش‌وپرورش استان خوزستان گفت: تاب‌آوری دانش‌آموزان در راستای پدافند غیرعامل با برگزاری مانورهای مختلف افزایش یابد.

کد مطلب: ۱۵۱۳۰۸۴
لینک کوتاه کپی شد
تاب‌آوری دانش‌آموزان در مانورهای مختلف افزایش یابد

عبدلله حبیبی روز دوشنبه در آئین نواخته شدن زنگ استانی هفته پدافند غیرعامل در دبیرستان دخترانه شاهد بنت‌الهدی اهواز، ضمن گرامیداشت نام و یاد تمام شهدا به ویژه شهدای ارتش بیان کرد: نعمت بزرگ امنیت در سایه خون شهدای عزیز در کشور وجود دارد تا امروز شما دانش‌آموزان در آرامش درس بخوانید.

وی افزود: در ساحت‌های شش گانه سند تحول بنیادین عنوان شده که دانش آموزان باید در طول ۱۲ سال تحصیلی، مهارت‌های مختلف را فراگیرند و مدرسه وظیفه دارد شرایط را برای این آموزش فراهم کند.

حبیبی با اشاره به اینکه یکی از ماموریت‌های ما آشنایی دانش‌آموزان با پدافند غیرعامل است، تصریح کرد: اساس نظام جمهوری اسلامی ایران مبارزه با ظلم، استکبار و زیاده‌خواهی دشمنان است. نظام جمهوری اسلامی ایران از روز اول اعلام کرد که با اسرائیل سازشی نخواهد داشت.

وی ادامه داد: مبارزه با ظلم و استکبار هزینه دارد، دشمن در این راه از تمام امکانات خود استفاده می کند.

به گفته مدیرکل آموزش‌وپرورش استان خوزستان، یکی از روش‌های مبارزه با دشمنان، پدافندی و سخت افزاری است که در حیطه تخصصی نیروهای پدافندی است.

وی ادامه داد: در این مبارزه ما نیز وظیفه پدافند غیرعامل را برعهده داریم. وظیفه امروز مدرسه آنست که دانش آموزان را به گونه‌ای تربیت کند که دانش‌آموزان با انواع مخاطرات و راه‌های مقابله با آن آشنا شوند.

خبرنگار : دانش آموز خبرنگار: ایلیا دالایی

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار