تصویب ۱۵۰ ساعت آموزش قرآنی ضمن خدمت برای دانشجومعلمان، استادان و کارکنان دانشگاه فرهنگیان

تهران (پانا) - هفتمین جلسه کارگروه مشترک نسل نو با حضور معاونین و مدیران ستاد اقامه نماز کشور، مسئولین وزارت آموزش و پرورش و دانشگاه فرهنگیان با موضوع برگزاری دوره‌های آموزشی ضمن خدمت معارف نماز برای فرهنگیان سراسر کشور برگزار شد.

کد مطلب: ۱۵۱۳۰۹۰
لینک کوتاه کپی شد
تصویب ۱۵۰ ساعت آموزش قرآنی ضمن خدمت برای دانشجومعلمان، استادان و کارکنان دانشگاه فرهنگیان

به گزارش روابط عمومی دانشگاه فرهنگیان منصور سرگزی معاون فرهنگ، آموزش و پژوهش ستاد اقامه نماز، ضمن تشکر از اقدامات ارزنده دانشگاه فرهنگیان در زمینه اقامه نماز و اجرای دوره‌های آموزشی نماز در بین فرهنگیان و دانشجو معلمان، خواستار تقویت برنامه‌های ترویج معارف نماز، قرآن، مهدویت و دوره‌های ضمن خدمت فرهنگیان باتوجه به تصویب دوره‌های سه گانه فوق از سوی سازمان اداری و استخدامی کشور در دانشگاه شد.

رجبعلی برزوئی رئیس دانشگاه فرهنگیان نیز ضمن قدردانی از عنایت ویژه ستاد اقامه نماز به دانشگاه فرهنگیان، بر اجرای برنامه‌ها و فعالیت‌های تفسیر قرآن، معارف نماز، مهدویت و ضمن خدمت فرهنگیان در دانشگاه تأکید کرد.

وی اظهار کرد: موضوع آموزش معارف نماز ویژه دانشجو معلمان و سایر فرهنگیان با توجه به ارتباط تنگاتنگ با دانش‌آموزان، لزوم برنامه‌ریزی مدون و علمی را در این زمینه می‌طلبد که مرکز آموزش ضمن خدمت فرهنگیان باید در این زمینه اقدامات و تقویم اجرایی را تدوین و ابلاغ کند.

در این جلسه لزوم آموزش ضمن خدمت ۱۵۰ هزار نفر دانشجو معلم، عضو هیأت علمی و کارکنان دانشگاه و ۵۴ ساعت دوره ضمن خدمت جدید مصوب ابلاغی ستاد و سازمان اداری استخدامی مورد توافق قرار گرفت.

همچنین تشکیل کارگروهی متشکل از ستاد اقامه نماز، دانشگاه فرهنگیان و وزارت آموزش و پرورش با محوریت نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه فرهنگیان به منظور برنامه‌ریزی مشترک فعالیت‌ها و برنامه‌ها مورد تصویب و تاکید قرار گرفت.

در این جلسه بر تنظیم و تدوین برنامه‌های مصوب سنواتی نماز در دانشگاه فرهنگیان برای سال ۱۴۰۴ جهت درج برنامه‌ها و فعالیت‌های مورد تفاهم ستاد و دانشگاه نیز تأکید شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار