طرح کدینگ و ساماندهی وضعیت سوخت در رودان‌ هرمزگان‌ اجرایی‌ شد

تهران (‍ پانا) - مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی هرمزگان از اجرای طرح کدینگ و ساماندهی وضعیت سوخت در شهرستان رودان به عنوان دومین شهرستان این استان خبر داد.

کد مطلب: ۱۴۹۴۶۵۵
لینک کوتاه کپی شد
طرح کدینگ و ساماندهی وضعیت سوخت در رودان‌ هرمزگان‌ اجرایی‌ شد

احمد سالاری‌فر  در زمینه قاچاق سوخت و طرح کدینگ در استان هرمزگان اظهار کرد: با تصویب شورای تامین استان این طرح از اول شهریورماه سال جاری در شهرستان رودان اجرا خواهد شد.

وی خاطرنشان کرد: بر اساس طرح کدینگ فقط خودروهایی که دارای شماره پلاک یا آدرس شهرهای موضوع طرح باشند، مجاز به سوختگیری در جایگاه‌های سوخت در شهرستان رودان هستند و دیگر خودروها از جمله خودروهای مهمان و فاقد کارت می‌توانند در جایگاه‌های منتخبی که اطلاع‌رسانی شده است، سوختگیری کنند.

مدیر شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی هرمزگان افزود: تنها راه حل مشکلات ساماندهی وضعیت سوخت، کاهش صف‌ها در جایگاه‌های سوخت و جلب رضایت مردم «کدینگ و مدیریت» است که با این طرح بخشی از اقدامات اجرایی شد.

سالاری تاکید کرد: سود حاصل از فروش سوخت قاچاق تنها در جیب عده‌ای فرصت طلب و سودجو می رفت و با لابی گری و رانت، فروش سوخت مرزنشینان را نیز در دست گرفته و روزانه دهها تانکر سوخت را جابجا می کردند و نفع آن فقط عاید عده‌ای خاص می شد که از این اقدامات جلوگیری شده است.

وی تصریح کرد: برخی‌ افراد منفعت طلب ده‌ها خودروی سبک و سنگین خریداری و برخی را اجیر کرده و به کار فروش سوخت مشغول بودند و هیچگاه به منافع عمومی و توسعه و آبادانی این استان فکر نمی کردند و برای حفظ منافع نامشروع خود قانون را زیرپا می گذاشتند.

سالاری‌فر با اشاره به اینکه در راستای مبارزه با فساد هیچ گذشتی در کار نیست و با متخلفان براساس قانون برخورد می شود، اظهار کرد: طرح کدینگ و مقابله با خودروهای بدون پلاک و پلاک مخدوش به نفع مردم و استان است و افرادی که موارد ذکر شده در این طرح را رعایت کنند حتی سوخت کش هایی که با آرامش و رعایت مقررات راهنمایی و رانندگی در مسیرهای برون شهری و درون شهری تردد کنند با مشکلی رو به رو نخواهند شد.

وی اضافه کرد: از ابتدای سال جاری نیز شهرستان جاسک به عنوان تنها شهرستان دارای طرح کدینگ هرمزگان، جایگاه‌های سوخت شرف، گابریک، نظام پور، قتالی، ذهبندی، گتان، پیوشک، ذیگدف، سهران، لیردف، سوری، کوه مبارک، کرتی، هون، کاشی، سورگ، جاسک کهنه، بحل، کلیرک (فروشندگی) و کمپکی در نظر گرفته و طرح کدینگ در این شهرستان اجرایی شده است.

 

 

 

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار