قائم مقام سازمان دانش آموزی کشور:

خبرگزاری پانا می‌تواند محور مطالبات نسل نوجوان باشد

تهران(پانا)- قائم مقام سازمان دانش‌آموزی کشور، ترغیب نوجوانان ایرانی را برای دنبال کردن خبرگزاری پانا و تبدیل شدن آن به محور مطالبات نسل نوجوان امروز را یکی از آرمان‌های این خبرگزاری دانش‌آموزی خواند.

کد مطلب: ۱۴۹۴۴۳۵
لینک کوتاه کپی شد
خبرگزاری پانا می‌تواند محور مطالبات نسل نوجوان باشد

علی فلاحتکار، قائم مقام سازمان دانش‌آموزی کشور با حضور در مراسم تجلیل از منتخبین دانش‌آموزی پانای شهرستان‌های تهران که در فرهنگسرای اشراق تهران برگزار شد، اذعان کرد: پانا نه تنها پلی برای موفقیت دانش آموزان است که آنها را به سمت اهداف خود سوق می دهد، بلکه یک فرصت برای توسعه مهارت‌های آنها نیز است .

فلاحتکار، همچنین به نقش پانا در توسعه مهارت‌های دانش آموزان اشاره کرد و گفت: پانا به دانش آموزان کمک می‌کند تا مهارت‌های خود را در زمینه‌های مختلف مانند نوشتن، سخنرانی و ارتباطات توسعه دهند؛ همچنین به دانش‌آموزان کمک میکند تا خود را به عنوان یک فرد مستقل و مسئول معرفی کنند.

وی ضمن اشاره به نقش دانش آموز خبرنگاران پانا در جامعه، خطاب به آنان تصریح کرد: شما خبرنگاران قشر نوجوان هستید و باید صدای نوجوانان را به گوش جامعه برسانید و مشکلات و دغدغه‌های آنها را به عنوان یک خبرنگار واقعی معرفی کنید.

قائم مقام سازمان دانش آموزی کشور با تاکید بر اینکه نوجوانان ایرانی چگونه پانا بخوانند، پانا ببینند و پانا برایشان تبدیل به محور شود، افزود: ما باید به این نکته بیاندیشیم که نوجوانان ایرانی چگونه پانا بخوانند، پانا ببینند و پانا برایشان تبدیل به محور شود و باید تلاش کنیم تا پانا را به عنوان یک رسانه دانش‌آموزی، به نوجوانان معرفی کنیم و به آنها کمک کنیم تا آن را به عنوان یک رسانه مفید بشناسند .

علی فلاحتکار  خاطر‌نشان کرد: امیدوارم که دانش خبرنگار دانش‌آموزان پانا از این فرصت استفاده کنند و به عنوان یک فرد مستقل و مسئول در جامعه معرفی شوند و به اوج بهترین ها دست یابند؛ به امید روزی که توفیق داشته باشم با فرد به فرد شما صحبتی مطالبانه داشته باشم.

 

خبرنگار : دانش‌آموز، عسل ماکو

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار