فرمانده سپاه امام صادق(ع) استان بوشهر:

نیروهای پزشکی، پرستاری و کادر درمان برای خدمت به زائران اربعین به عراق اعزام شدند

بوشهر (پانا) - فرمانده سپاه امام صادق(ع) استان بوشهر گفت: پزشکان، پرستاران و کادرهای درمانی و خدمات پزشکی استان برای خدمت‌رسانی به زائران اربعین حسینی به عراق اعزام شدند.

کد مطلب: ۱۴۹۴۶۶۰
لینک کوتاه کپی شد
نیروهای پزشکی، پرستاری و کادر درمان برای خدمت به زائران اربعین به عراق اعزام شدند

سردار سرتیب پاسدار علی رزمجو در نشست هیات‌های اندیشه‌ورز بسیج رسانه استان بوشهر اظهار کرد: رزمایش معنوی و فرهنگی بزرگ جهانی در اربعین حسینی سید و سالار شهیدان، حضرت امام حسین(ع) جهان را درنوردیده است.

رزمجو گفت: جامعه پزشکی اعم از پزشکان، پرستاران و کادرهای درمانی برای خدمت‌رسانی به مردم در اربعین حسینی از استان بوشهر به عراق اعزام شدند.

فرمانده سپاه امام صادق(ع) استان بوشهر تصریح کرد: در این راستا همچنین موکب‌های خدمات‌رسان در محورهای بوشهر فعال شده است.

رزمجو تاکید کرد: بر اساس منویات مقام معظم رهبری، کمک به دولت جدید برای پیشرفت جامعه بر اساس برنامه هفتم توسعه و گام دوم انقلاب اسلامی، رسالت مهم همگانی است.

فرمانده سپاه امام صادق(ع) استان بوشهر با اعلام آمادگی مجموعه سپاه استان در همکاری با دولت چهاردهم در بخش‌های مختلف اضافه کرد: این مجموعه در عمران و آبادانی و طرح‌های مختلف محرومیت‌زدایی در نقاط مختلف استان بوشهر اقدامات مهمی انجام داده است.

رزمجو ادامه داد: رژیم صهیونیستی با حمایت و سلاح آمریکایی، مردم بی‌دفاع و بی‌سلاح فلسطین و غزه را مورد حمله و بمباران قرار می‌دهد که بر اساس وعده خداوند متعال، پیروزی از آنِ مظلومان است و بر اساس وعده الهی، رژیم غاصب صهیونیستی در آینده نه چند دور از صفحه روزگار محو می‌شود.

فرمانده سپاه امام صادق(ع) استان بوشهر گفت: اصحاب رسانه، رسالت مهم و سنگینی در جامعه بر عهده دارند و راست‌گفتاری و پنداری و امیدآفرینی از ویژگی خبرنگاران محسوب می‌شود.

رزمجو افزود: 3 ضلع مثلث مهم جامعه متشکل از خبرنگاران، دولت و مردم هستند که در این بین، خبرنگاران در پیگیری مطالبات مردم، جهاد تبیین و کشف حقیقت در جامعه نقش مهمی دارند.

خبرنگار : عبدالحسین صادقی

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار