مرکز ارزشیابی و تضمین کیفیت نظام آموزش و پرورش:

کارنامه سوابق تحصیلی ملاک عمل در پذیرش آموزش عالی قابل مشاهده است

تهران (پانا) - مرکز ارزشیابی و تضمین کیفیت نظام آموزش و پرورش طی اطلاعیه‌ای اعلام کرد: کارنامه سوابق تحصیلی ملاک عمل در پذیرش آموزش عالی برای رشته‌محل‌های با آزمون سال ۱۴۰۳ قابل مشاهده است.

کد مطلب: ۱۴۹۴۳۶۵
لینک کوتاه کپی شد
کارنامه سوابق تحصیلی ملاک عمل در پذیرش آموزش عالی قابل مشاهده است

مرکز ارزشیابی و تضمین کیفیت نظام آموزش و پرورش اطلاعیه زیر را منتشر کرد:

ضمن آرزوی موفقیت برای تمامی متقاضیان ورود به آموزش عالی به اطلاع می‌رساند «کارنامه سوابق تحصیلی ملاک عمل در پذیرش آموزش عالی» برای رشته‌محل‌های با آزمون سال ۱۴۰۳ از طریق سامانه جامع آزمون سراسری به نشانی my.sanjesh.ir و از بخش آزمون سراسری قابل مشاهده است. در این زمینه ضروری است داوطلبان نسبت به موارد زیر توجه لازم را داشته باشند:

۱. کارنامه سوابق تحصیلی شامل 5 نمره کل به تفکیک گروه‌های آزمایشی اصلی (علوم ریاضی و فنی، علوم تجربی و علوم انسانی) و گروه‌های آزمایشی غیراصلی (زبان‌های خارجی و هنر) است. از میان این نمرات، صرفاً نمره کل مربوط به گروه یا گروه‌های آزمایشی انتخابی، ملاک عمل رتبه‌بندی خواهد بود. بخش دیگری از این کارنامه شامل تمام نمرات خام (نتایج آزمون‌های نهایی) کسب‌شده توسط داوطلب است که از میان آن‌ها، صرفاً نمرات دروس مؤثر هر یک از گروه‌های آزمایشی، ملاک عمل محاسبه نمره کل سابقه تحصیلی می‌باشد.

۲. برای داوطلبانی که قبلاً در فرآیند مشاهده و تایید سوابق تحصیلی، درخواست بررسی هر یک از اقلام سابقه تحصیلی (نمره، سال اخذ و...) را ثبت نموده‌اند، بررسی‌های لازم صورت گرفته و در صورت صحت مغایرت اعلام‌شده، تغییرات لازم در کارنامه اعلامی، اِعمال شده است. بر این اساس در این مرحله از اعلام نتایج، امکان ثبت هیچ‌گونه درخواست بررسی مجددی وجود ندارد.

۳. سایر داوطلبان که قبلاً سوابق تحصیلی خود را تعیین وضعیت ننموده‌اند، فرصت دارند پیش از نمایش کارنامه، صرفا سابقه تحصیلی خود را مشاهده و تایید نمایند. بدیهی است با توجه به اتمام مهلت زمانی فرآیند مشاهده و تایید سوابق تحصیلی در این مرحله از اعلام نتایج‌، امکان ثبت درخواست بررسی مجدد سوابق تحصیلی وجود ندارد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار