نایب رئیس دوم کمیسیون امور داخلی کشور و شوراها در گفت‌وگو با پانا:

نماینده مردم فارس: «علیرضا کاظمی» گزینه مطلوب آموزش و پرورش است و مسائل و مشکلات آن را حل خواهد کرد

تهران (پانا) - نماینده مردم خرامه، سروستان و کوار استان فارس در مجلس شورای اسلامی گفت علیرضا کاظمی گزینه پیشنهادی مطلوب و خوبی است و به امید خدا مسائل و مشکلات آموزش و پرورش را حل خواهد کرد.

کد مطلب: ۱۴۹۴۳۴۰
لینک کوتاه کپی شد
نماینده مردم فارس: «علیرضا کاظمی» گزینه مطلوب آموزش و پرورش است و مسائل و مشکلات آن را حل خواهد کرد

غلامرضا توکل شوریجه در گفت‌وگو با پانا درباره وزیر پیشنهادی آموزش و پرورش اظهار کرد‌: «‌ایشان شخصی است که از سطوح پایین آموزش و پرورش رشد کرده و با فلسفه تعلیم و تربیت آشنایی کامل دارد.»

وی با بیان اینکه علیرضا کاظمی نیروی توانمندی است که تجربه معلمی در مدرسه را نیز دارد، گفت: «آقای کاظمی به سند تحول بنیادین ایمان و اعتقاد دارد و اصلاح ساختار و چابک‌سازی نظام آموزشی در راستای سند تحول بنیادین، در دستور کار وزیر پیشنهادی قرار دارد.» 

نایب رئیس دوم کمیسیون امور داخلی کشور و شوراها اضافه کرد: «وزیر پیشنهادی ارادت خاصی به مقام معلم دارد. به مطالبات و معوقات معلمان، نیروهای خرید خدمات، حق‌التدریس‌ها، نهضتی‌ها و نسبت به بازگرداندن کرامت از دست رفته معلمان توجه ویژه‌ای دارد. همچنین در تلاش است تا شکاف هزینه دریافتی معلمان با سایر کارکنان دولت را کاهش دهد.» 

توکل با بیان اینکه رای من به آقای کاظمی مثبت است، گفت‌: «‌ایشان گزینه پیشنهادی مطلوب و خوبی است و به امید خدا مسائل و مشکلات آموزش و پرورش را حل خواهند کرد.»

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار