مدیر اجرایی موکب احمد ابن موسی(ع) خبر داد:

آغاز فعالیت موکب احمد ابن موسی(ع) در کربلای معلی

فارس (پانا) - مدیر اجرایی موکب احمد ابن موسی(ع) از آغاز فعالیت این موکب در کربلای معلی خبر داد.

کد مطلب: ۱۴۹۴۸۷۰
لینک کوتاه کپی شد
آغاز فعالیت موکب احمد ابن موسی(ع) در کربلای معلی

به گزارش پانا از روابط عمومی و امور بین‌الملل موکب احمد ابن موسی(ع)؛ هاشم جمالی در حاشیه اعزام خادمان موکب احمد ابن موسی(ع) از شیراز به کربلای معلی گفت: امروز سومین کاروان خادمان موکب احمد ابن موسی(ع) به منظور خدمت‌رسانی به زائران اربعین حسینی، راهی کربلای معلی می‌شوند.

وی با یادآوری اینکه موکب احمد ابن موسی(ع) یکی از بزرگترین موکب‌های اربعین در کربلای معلی است، افزود: این موکب معمولاً شبی ۷ هزار نفر زائر را پذیرش کرده و اسکان می‌دهد.

جمالی اظهار کرد: پیش از این 2 کاروان از خادمان موکب احمد ابن موسی(ع) راهی کربلای معلی شده‌اند تا مقدمات برپایی موکب را فراهم کنند و امروز سومین گروه خادمان اعزام خواهند شد تا بتوانیم پذیرای زائران در موکب باشیم.

مدیر اجرایی موکب احمد ابن موسی(ع) با بیان اینکه این موکب از ۲۶ مرداد تا ۵ شهریور (یک روز بعد از اربعین) در کربلای معلی به زائران حسینی خدمت‌رسانی خواهد کرد، افزود: پیش از این بنا بود که موکب احمد ابن موسی(ع) از ۲۸ مرداد جاری، فعالیت خود را در کربلای معلی آغاز کند اما به دلیل شوق و حضور گسترده زائران اربعین در کربلا، بنا شد ۲ روز زودتر فعالیت خود را آغاز کند. امسال برای یازدهمین سال متوالی است که این موکب در کربلا فعالیت می‌کند.

وی با تصریح اینکه موکب احمد ابن موسی(ع) هر ساله پذیرای عموم زائران اربعین از سراسر کشور و به‌خصوص استان فارس است، گفت: خدمات و امکانات مناسبی به منظور رفاه حال زائران اربعین اعم از بهداری، اغذیه، حمام، سرویس‌های بهداشتی و... طی ایام اربعین حسینی در این موکب ارائه می‌شود.

جمالی گفت: برای اینکه بتوانیم خدمات در شان مردم به‌خصوص مردم استان فارس ارائه دهیم، چند سالی است که پیگیر راه‌اندازی زائرسرا و حسینیه احمد ابن موسی(ع) در کربلای معلی هستیم که در این راستا تاکنون ۲ هزار متر زمین در کربلای معلی تهیه شده که بعد از اربعین، کار ساخت زائرسرا را آغاز خواهیم کرد.

مدیر اجرایی موکب احمد ابن موسی(ع) ادامه داد: به منظور تسریع و کمک عموم عاشقان خاندان عصمت و طهارت(ع) به ساخت این زائرسرا، پویشی تحت عنوان «قطعه‌ای از بهشت» برای جذب کمک‌های مردمی جهت کمک به ساخت این زائرسرا راه‌اندازی شده که هر کسی با خرید یک قطعه با قیمت ۲۰۰ هزار تومان می‌تواند در ساخت این زائرسرا سهیم شود و نام خود را در این کار نیک ثبت کند.

وی اضافه کرد: عاشقان خاندان عصمت و طهارت(ع) برای شرکت در این پویش می‌توانند نذورات نقدی خود را به شماره کارت ۵۸۹۲۱۰۷۰۴۶۸۰۸۷۶۵ یا شماره حساب ۳۱۰۰۰۱۱۲۷۴۰۸۹ واریز کنند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار