معاون آموزش ابتدایی آموزش و پرورش استان فارس خبر داد؛

برگزاری دوره توانمندسازی مدیران مدارس ابتدایی شیراز و مرودشت

فارس (پانا) - معاون آموزش ابتدایی آموزش و پرورش استان فارس از برگزاری دوره توانمندسازی ویژه مدیران مدارس ابتدایی نواحی چهارگانه شهر شیراز و مرودشت خبر داد.

کد مطلب: ۱۴۹۴۸۹۸
لینک کوتاه کپی شد
برگزاری دوره توانمندسازی مدیران مدارس ابتدایی شیراز و مرودشت

به گزارش اداره اطلاع‌رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش استان فارس؛ مجید بذرافکن گفت: مدیران به عنوان راهبران اصلی تحول در فرآیند تعلیم و تربیت نیازمند تغییر نگاه راهبردی هستند.

معاون آموزش ابتدایی آموزش و پرورش استان فارس تصریح کرد: در گام اول، دوره‌ توانمندسازی مدیران مدارس ابتدایی به تشریح موضوعاتی همچون تحول‌یافتگی و تحول‌آفرینی در مدارس، شناخت نیازهای کودکان و الزامات تغییر نگرش در بین مدیران پرداخته شد.

بذرافکن ادامه داد: در این دوره که با حضور بیش از یک هزار نفر از مدیران مدارس دولتی و غیردولتی دوره ابتدایی نواحی چهارگانه شیراز و شهرستان مرودشت برگزار شد، اهداف و رویکردهای آموزش در عصر تحول به بحث و تبادل نظر گذاشته شد.

وی با اشاره به این دوره گفت: این اولین دوره توانمندسازی مدیران مدارس است که تا انتهای سال تحصیلی پیش رو استمرار خواهد داشت.

معاون آموزش ابتدایی آموزش و پرورش استان فارس گفت: جلساتی پیرامون مهارت‌های انسانی، فنی و ادراکی و پس از آن گردهمایی‌های تجربه‌گردانی و در نهایت جشنواره تجارب برتر مدیریتی برگزار خواهد شد.

 

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار