معاون تربیت بدنی و سلامت آموزش و پرورش استان فارس خبر داد؛

قله بسکتبال کشور در تسخیر پسران دانش‌آموز فارس

فارس (پانا) - معاون تربیت‌بدنی و سلامت آموزش و پرورش استان فارس از کسب مقام قهرمانی دانش‌آموزان متوسطه اول پسر این استان در مسابقات ورزشی کشوری در رشته بسکتبال خبر داد.

کد مطلب: ۱۴۹۴۹۰۴
لینک کوتاه کپی شد
قله بسکتبال کشور در تسخیر پسران دانش‌آموز فارس

به گزارش اداره‌اطلاع رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش استان فارس؛ سیدکاظم حسینی گفت: دانش‌آموزان پسر متوسطه اول فارس در مسابقات ورزشی کشوری در رشته بسکتبال بر سکوی قهرمانی ایستادند.

معاون تربیت بدنی و سلامت آموزش و پرورش فارس با اشاره به اینکه مسابقات ورزشی دانش‌آموزان پسر، قهرمانی کشور و یادواره‌ شهید جمهور و شهدای خدمت به میزبانی شهرستان‌های استان تهران و در شهر رودهن برگزار شد، خاطرنشان کرد: تیم بسکتبال استان فارس با اقتدار و با غلبه بر تیم‌های استان‌های کرمان، قم، خراسان شمالی، سمنان و هرمزگان به جمع ۴ تیم برتر رسید.

حسینی افزود: تیم فارس در نیمه‌نهایی با غلبه بر استان اصفهان به فینال مسابقات رسید و در فینال نیز توانست با نتیجه ۴۸ بر ۴۰ تیم شهرستان‌های تهران که میزبان مسابقات بود را با اقتدار شکست داده و به جام قهرمانی دست پیدا کند.

وی خاطرنشان کرد: دانش‌آموزان امیرعلی رئیسی، علیرضا رشیدی، محمدصالح پاک‌گوهر، سینا عباسی، محمدمبین شمس، سهند نعمانی، بردیا بنایی، سبحان شعبانی‌فرد، امیرحسین قاسمیان‌پور، ایلیا شاپوریان، پوریا زارع و راستین رضایی به مربیگری مجتبی قربان و سرپرستی قاسم جعفری، اعضای تیم فارس در این رقابت‌ها بودند.

همچنین در این مسابقات، ۲۸ تیم دانش‌آموزی پسر متوسطه اول سراسر کشور از نوزدهم تا بیست‌وپنجم مرداد در رشته بسکتبال با هم به رقابت پرداختند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار