ادامه جنایت رژیم صهیونیستی درجنوب لبنان

۶ نفر کشته شدند

تهران (پانا) - در ادامه حمله رژیم صهیونیستی به جنوب لبنان تاکنون ۶ تن کشته و چند تن دیگر نیز زخمی شدند.

کد مطلب: ۱۴۹۴۹۱۰
لینک کوتاه کپی شد
ادامه جنایت رژیم صهیونیستی درجنوب لبنان

به گزارش المیادین، این شبکه به نقل از منابع آگاه خود گزارش داد که در این حمله علاوه بر کشته شدن ۶ تن، سه نفر دیگر نیز زخمی شدند.

به نقل از شبکه خبری الجزیره، در این حمله یک ساختمان مسکونی در شهرک «تول» واقع در منطقه «النبطیه» در جنوب لبنان بمباران شد.

روز جمعه نیز مناطق اطراف شهرک های «رامیه»، «بیت لیف» و «القوزح» و شهرک های «کفرکلا» و «عیترون» در جنوب لبنان را بمباران کردند.

لازم به ذکر است، با آغاز عملیات «طوفان الاقصی» توسط گروه‌های مقاومت فلسطین، حزب‌الله لبنان در راستای درگیر کردن بخش عمده‌ای از نظامیان صهیونیست در شمال فلسطین اشغالی و کاهش فشار بر مقاومت در غزه، اقدام به انجام عملیات‌های روزانه و سنگین علیه اهداف رژیم صهیونیستی در داخل خاک فلسطین کرده است.

از ابتدای عملیات حزب‌الله در شمال فلسطین اشغالی، شمار زیادی از شهرک‌نشینان صهیونیست در این منطقه ناگزیر به ترک خانه‌های خود شده‌اند.

از سوی دیگر، حملات مداوم حزب الله لبنان به شمال فلسطین اشغالی در دفاع از مقاومت غزه، باعث تحمیل هزینه‌های سنگینی بر این رژیم در همه زمینه‌ها از جمله اقتصادی و صنعتی شده و اکثر شهرک‌ها و کارخانه‌های رژیم صهیونیستی در شهرک‌های شمال فلسطین اشغالی و به ویژه در بخش کشاورزی تعطیل شده و از کار افتاده‌اند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار