مدرس دانشگاه:

جنایات وحشیانه اسرائیل در غزه تکرار واقعه کربلا است

کرج (پانا) - مدرس دانشگاه گفت جنایات وحشیانه و ضد حقوق بشر اسرائیل در غزه و فلسطین، یادآور تکرار واقعه کربلا در عصر کنونی است.

کد مطلب: ۱۴۸۹۲۹۳
لینک کوتاه کپی شد
جنایات وحشیانه اسرائیل در غزه تکرار واقعه کربلا است

سمیه ظفری در گفت‌وگو با پانا عنوان کرد: «اسرائیل با کشتار زنان و کودکان فلسطینی، خواب را از مردم این کشور گرفته و می‌خواهد مانع تولید نسل مقاومت دردنیا شود. جنایات وحشیانه و ضد حقوق بشر اسرائیل در غزه و فلسطین، یادآور تکرار واقعه کربلا در عصر کنونی است.»

وی افزود: «نبرد غزه و اسرائیل، جنگ بین حق و باطل است و پیروزی حتمی از آنِ جبهه حق خواهد بود و مردم فلسطین تا آخرین قطره خون از کشور خود پاسداری می‌کنند و روحیه مقاومت آن‌ها مثال‌زدنی است.»

این کارشناس تصریح کرد: «تاریخ همواره تکرار می‌شود و امروز ندای «هل من ناصر ینصرنی» مردم فلسطین در غزه به گوش می‌رسد. جنگی نابرابر که حدود ۸۰ سال به طول انجامیده و اسرائیل با حمایت آمریکا دست از اقدامات وحشیانه خود برنمی‌دارد.»

وی با اشاره به اینکه بیداری اسلامی که در دنیا رخ داده، قطعاً به ظهور ختم خواهد شد، گفت: «غزه و فلسطین در خون است و اسرائیل کودک‌کش حتی به زنان و کودکان هم رحم نمی‌کند و بیشترین شهدای این جنگ نابرابر، بانوان و بچه‌ها هستند.»

ظفری ادامه داد: «مکتب امام حسین(ع) انسان‌ساز است و باید نسلی تربیت کنیم که به ندای «لبیک یا حسین» پاسخ دهند و راه خود را از دشمنان اسلام دور کنند. زیرا استکبار، شبانه‌روز تلاش می‌کند تا‌ ایمان و عقاید مردم را نشانه بگیرد و آن‌ها را برده خود کند.»

این کارشناس‌ اضافه کرد: «اسرائیل و آمریکا باید به اقدامات ضد حقوق بشر خود پایان دهند. زیرا هم‌اکنون نیز هژمونی آن‌ها در منطقه، فرو ریخته و گفتمان اسلامی در دنیا مدافع مظلومان، مردم و تمام ملل در جهان شده است.»

وی اظهار کرد: «امام حسین(ع) برای حفظ پرچم اسلام، خود و عزیزترین اعضای خانواده‌اش را فدا کرد تا زیر بار زور و ذلت نرود و هدف قیام اباعبدالله نیز‌ ایستادگی، مقاومت و پاسداری از جریان حق تا آخرین قطره خون است.»

دانش‌آموز خبرنگار: ابوالفضل جانی‌پور

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار