در راستای تکریم خیرین حقوقی انجام شد؛

قدردانی وزیر آموزش و پرورش از مدیرعامل بانک ‌حامی مدرسه‌سازی‌

تهران (پانا) - در راستای برگزاری بیست‌و‌ششمین همایش ملی تکریم خیرین مدرسه‌ساز کشور از مدیرعامل بانک ملی ایران تقدیر شد.

کد مطلب: ۱۴۸۹۲۹۶
لینک کوتاه کپی شد
قدردانی وزیر آموزش و پرورش از مدیرعامل بانک ‌حامی مدرسه‌سازی‌

رضا‌مراد صحرایی وزیر آموزش و پرورش با همراهی حمیدرضا خان محمدی رئیس سازمان نوسازی مدارس با حضور در دفتر مدیر عامل بانک ملی ایران از ابوالفضل نجارزاده تقدیر کرد.

صحرایی در این دیدار ضمن تشکر از همراهی بانک ملی با جریان مدرسه سازی گفت: نگاه مدیران بانک ملی به مسائل آموزش و پرورش موجب شده این بانک یکی از مجموعه‌های فعال حامی مدرسه‌سازی قلمداد شود که در بیست و ششمین جشنواره خیرین مدرسه ساز مورد تقدیر قرار گیرد.

وزیر آموزش و پرورش با اشاره به اهتمام بانک ملی در ایفای مسئولیت اجتماعی و مشارکت در مدرسه‌سازی، ابراز داشت: احداث ده‌ها فضای آموزشی با مشارکت بانک ملی در مناطق کم برخوردار، خدمتی ارزنده و نشان دهنده اعتقاد این بانک به رسالت اجتماعی خود و رفع کمبود‌های زیرساخت‌های آموزشی است.

وی با تاکید بر لزوم توجه به مشارکت در امر مقدس مدرسه‌سازی در حوزه مسئولیت اجتماعی در میان شرکت‌ها و صنایع، افزود: وزارت آموزش و پرورش و سازمان نوسازی مدارس کشور در جشنواره تکریم خیرین مدرسه‌ساز امسال این موضوع را در اولویت برنامه‌ها قرار دادند که امیدواریم جلب مشارکت این حوزه بیشتر شود.

‌ابوالفضل نجارزاده مدیرعامل بانک ملی نیز در این دیدار ضمن اشاره به اهمیت مسأله تعلیم و تربیت بر ادامه مشارکت در مدرسه‌سازی به عنوان مهم‌ترین حوزه مسئولیت اجتماعی بانک ملی تاکید کرد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار