شهردار اسلامشهر گفت:

ضرورت تسریع در احداث کنارگذر شمالی محور اصلی شهرستان اسلامشهر

اسلامشهر (پانا) - شهردار اسلامشهر تصریح کرد: تحقق پروژه کنار گذر شمالی محور اصلی شهرستان اسلامشهر ، حجم زیادی از معضلات ترافیکی را کاهش می دهد.

کد مطلب: ۸۳۱۴۰۳
لینک کوتاه کپی شد
ضرورت تسریع در احداث کنارگذر شمالی محور اصلی شهرستان اسلامشهر

حسین طلا در حاشیه بازدید معاون مدیرکل مالیات بر ارزش افزوده استان تهران و جمعی از مدیران شهری از طرح های عمرانی شهرستان اسلامشهر اظهار داشت: با ایجاد بلوار 24 متری کنار گذر شمالی اسلامشهر و بازگشایی مسیر به زودی شهروندان شاهد کاهش ترافیک محور اصلی خواهند بود.
وی در ادامه بیان کرد: با احداث بلوار 24 متری کنار گذر شمالی اسلامشهر که در طرح تفضیلی شهر طراحی شده، حجم زیادی از بار ترافیکی بلوار اصلی شهر اسلامشهر کاهش و احداث این بلوار به عنوان یکی از طرح های اولویت دار شهرداری در دستور کار قرار گرفته است.
شهردار اسلامشهر افزود: با توجه به ضرورت اجرایی شدن طرح و همکاری و هم افزایی اعضای شورای اسلامی شهر و هماهنگی دستگاه های خدمات رسان در 4 ماه گذشته بیش از 38 مورد از املاک واقع در مسیر تملک، تخریب و مسیر بازگشایی شده است.
طلا ادامه داد: با توجه به اینکه در حدود 26 قطعه از املاک واقع در مسیر هنوز بلاتکلیف باقی مانده اند، تلاش داریم با همکاری مالکان و دستگاه های اجرایی و نظارتی بتوان تملک املاک باقی مانده در مسیر را به دست آورد.
وی تأکید کرد: با توجه به عبور ریل راه آهن از داخل شهر اسلامشهر، بیش از 10 کوچه و خیابان واقع در منطقه یک شهرداری به صورت بن بست درآمده و مانع از عبور و مرور شهروندان و دسترسی آن ها به خیابان های اصلی شهر شده که با احداث این مسیر ضمن مشکلات ترافیکی منطقه، راه دسترسی شهروندان نیز تسهیل می شود.

/خبرنگار:امیر غلامی/

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار