رهبر انصارالله یمن:

تقلای آمریکا نمی‌تواند تصمیم پاسخگویی به رژیم صهیونیستی را لغو کند

تهران (پانا)- رهبر انصارالله یمن گفت: تقلای آمریکا نمی‌تواند تصمیم پاسخگویی به رژیم صهیونیستی را لغو کند؛ چراکه پاسخ یک تصمیم راهبردی و یک ضرورت برای بازدارندگی دشمن از ارتکاب جنایت است.

کد مطلب: ۱۴۹۴۷۳۳
لینک کوتاه کپی شد
تقلای آمریکا نمی‌تواند تصمیم پاسخگویی به رژیم صهیونیستی را لغو کند

سید عبدالملک بدرالدین الحوثی، رهبر انصارالله یمن امروز (پنج‌شنبه) در سخنرانی هفتگی خود، به آخرین تحولات نبرد «طوفان الاقصی» و جنایات رژیم صهیونیستی علیه مردم فلسطین در غزه پرداخت و حملات این باریکه را «جنایت قرن» توصیف کرد.

رهبر انصارالله یمن اظهار کرد: دشمن اسرائیلی ۳۱۴ روز به جنایت قرن در نسل‌کشی مردم فلسطین در غزه ادامه داده است.

وی با اشاره به حمله رژیم صهیونیستی به مدرسه «التابعین» غزه و کشتار بیش از ۱۰۰ نفری مردم فلسطین گفت: قتل عام نماز صبح فجیع‌ترین جنایت دشمن صهیونیستی در هفته گذشته بود که نمازگزاران مدرسه التابعین را با سه بمب آمریکایی هدف قرار داد. دشمن در این قتل عام به جان مردم تعرض کرد، حرمت نماز و مکان نماز را زیر پا گذاشت و عمدا نمازگزاران را به قتل رساند.

الحوثی گفت: تنها جنایات دشمن در یک روز از ۳۱۴ روز گذشته، برای بیدار شدن وجدان هر کسی که خدا در دلش جای دارد، کافی است.

رهبر انصارالله یمن در انتقاد از عملکرد اعراب و مسلمانان در قبال جنگ غزه افزود: شکست امت در یاری غزه در خدمت دشمن اسرائیلی و سهمی در تراژدی ملت فلسطین است. آیا آنچه در فلسطین می‌گذرد و این فجایع بی‌سابقه، برای این که امت به مسئولیت خود پی ببرد کافی نیست؟ 

الحوثی ادامه داد: مجاهدان مقاومت در نوار غزه با صبر، استواری، فداکاری و شجاعت بی‌نظیری به وظیفه جهادی خود عمل می‌کنند. عملیات مجاهدان در غزه و پایداری آن‌ها نشان دهنده ناکامی و ناامیدی شدید دشمن است. 

همچنین با اشاره به عملیات موشکی مقاومت فلسطین در هدف قرار دادن تل‌آویو گفت: بمباران یافای اشغالی (تل‌آویو) اهمیت زیادی دارد، زیرا دشمن تصور می‌کرد که گردان‌های القسام را به پایان راه رسانده و آن‌ها را درمانده کرده است. گردان‌های القسام در یازدهمین ماه تجاوز، در سطح وسیع، مؤثر و تأثیرگذار بر دشمن اسرائیلی ضربه وارد می‌کنند. 

الحوثی ادامه داد: عملیات گردان‌های القدس و مجاهدان مقاومت و استواری ملت فلسطین گواه حضور مؤثر و تأثیرگذار آن‌ها در برابر دشمن است. همچنین استواری ملت فلسطین در کرانه باختری با وجود گستردگی رنج و استفاده دشمن از جنگنده و پهپاد در حملات خود بسیار قوی است. 

رهبر انصارالله یمن همچنین درباره هتک حرمت مسجد الاقصی توسط صهیونیست‌های تندرو از جمله «ایتامار بن‌گویر» وزیر امنیت داخلی رژیم صهیونیستی گفت: هجوم به مسجد الاقصی و قدس همواره تکرار می‌شود و این به منزله تجاوز همه‌جانبه به همه چیز در فلسطین است. 

الحوثی درباره پاسخ محور مقاومت به اقدامات تروریستی رژیم صهیونیستی خاطرنشان کرد: حمایت از غزه از تمام جبهه‌های پشتیبانی ادامه دارد. پاسخ به دشمن در راه است و تصمیم قاطع است و هرگز لغو نخواهد شد و این یک تعهد اخلاقی، انسانی و اعتقادی است.

او در این‌باره ادامه داد: پاسخ، تعهدی صادقانه از سوی افراد صادقی است که صداقتشان در گفتار و عمل مورد آزمایش قرار گرفته‌ است و برای بازدارندگی دشمن یک ضرورت عملی است. آمریکایی‌ها تمام تلاش خود را می‌کنند تا با گام‌های سیاسی، از جمله صحبت از گفت‌وگو و مذاکره و هشدار پاسخ را مهار کنند. 

الحوثی اضافه کرد: بسیج شناورهای نیروی دریایی آمریکا و آوردن جنگنده‌ها به پایگاه‌های آمریکایی در کشورهای عربی نمی‌تواند تصمیم پاسخگویی به رژیم اشغالگر را لغو کند؛ چراکه پاسخ به دشمن یک تصمیم راهبردی و یک ضرورت واقعی برای بازدارندگی دشمن جنایتکار، شرور و جسور اسرائیل از ارتکاب جنایت است. 

او در این‌باره افزود: هر تلاشی برای مهار پاسخ محکوم به شکست است و تصمیم همه جبهه‌های پشتیبانی قطعی است و تأخیر در پاسخ در چارچوب یک زمینه عملی است تا پاسخ برای دشمن دردناک باشد. تأخیر در پاسخ تأثیر عملی بر دشمن دارد و رژیم اشغالگر هرگز شاهد چنین ترسی نبوده است و پروازهایش را لغو کرده است. 

رهبر انصارالله یمن ادامه داد: همه در رژیم اشغالگر در وحشت و ترس هستند و رسانه‌هایشان در این باره صحبت می‌کنند.به‌رغم گزارش‌های رسانه‌ای شبهه‌آمیز توسط دشمنان، قطعاً و قطعاً پاسخ در راه است و هیچ‌کس نباید به این شایعات توجه کند. 

او همچنین گفت: ترس و نگرانی شدیدی در صهیونیست‌ها از پاسخ حزب‌الله وجود دارد و و پیش‌بینی‌ می‌کنند که پاسخ دردناک و تأثیرگذار باشد. 

سید الحوثی در بخش دیگری از سخنان خود درباره عملیات‌های هفته جاری نیروهای مسلح یمن نیز اعلام کرد: در جبهه یمن، این هفته با ۱۵ موشک بالستیک و بالدار و یک پهپاد علیه چند کشتی عملیات انجام دادیم و عملیات ما همچنان ادامه دارد. 

رهبر انصارالله خاطرنشان کرد: پاسخ به حمله اسرائیل به الحدیده قطعی است و راه، تجهیزات و تاکتیک‌های خاص خود را دارد. 

او درباره حملات تجاوزکارانه آمریکا و انگلیس به خاک یمن نیز گفت: حملات خصمانه آمریکا در هفته جاری شامل ۱۰ حمله بود که هشت مورد آن در الحدیده و ۲ مورد در حجه و صنعا بود. 

رهبر انصارالله یمن درباره تشکیل دولت جدید این کشور نیز اظهار کرد: دولت جدید به فرصتی برای حرکت در انجام وظایف خود نیاز دارد و در مسیر اصلاحات اداری تعهدات زیادی دارد.

الحوثی همچنین تاکید کرد: تا زمانی که تجاوزات به ملت فلسطین و محاصره ادامه دارد، ما به عملیات نظامی و فعالیت‌های مردمی خود به عنوان یک مأموریت مقدس جهادی ادامه خواهیم داد. ادامه این راه بخشی از ایمان و وفاداری ما به خدا و اخلاص ما با خداوند متعال است. 

 ادامه داد: ماموران آمریکا، اسرائیل، انگلیس و منافقین می‌خواهند عملیات نظامی ما را متوقف کنند و برای این کار به ملت ما فشار می‌آورند، اما باید بدانند که محال است این موضع ما تضعیف شود و میدان‌ها در برابر آن‌ها خالی باشد؛ چراکه مردم ما با وفاداری و استواری خود از موضع ایمان به حمایت از فلسطین می‌پردازند. 

الحوثی همچنین افزود: ملت ما در روزگاری که اکثر ملت‌ها ناشنوا هستند و صدای کمک و دردهای ملت فلسطین را نمی‌شنوند، احساس انسانیت دارند و به خواست خدا تا زمانی که تجاوز به غزه ادامه دارد، ملت ما میدان را خالی نخواهند کرد. 

رهبر انصارالله در پایان سخنرانی خود خواستار حضور میلیونی در راهپیمایی روز جمعه در حمایت از ملت فلسطین شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار