مالکی در گفت‌و‌گو با پانا:

«علیرضا کاظمی» در صحن علنی مجلس با مخالفت نمایندگان مواجه نخواهد شد

تهران (پانا) - نماینده مردم زاهدان در مجلس گفت «علیرضا کاظمی» با توجه به سابقه‌ای که در وزارت آموزش و پرورش دارد، در صحن علنی مجلس با مخالفت نمایندگان مواجه نخواهد شد.

کد مطلب: ۱۴۹۴۷۷۴
لینک کوتاه کپی شد
«علیرضا کاظمی» در صحن علنی مجلس با مخالفت نمایندگان مواجه نخواهد شد

فداحسین مالکی در گفت‌و‌گو با پانا در خصوص بررسی صلاحیت وزرای پیشنهادی، اظهار کرد: «در روزهای گذشته پس از اینکه آقای رئیس جمهور لیست وزرای پیشنهادی را به مجلس ارائه دادند، جلسات کمیسیون‌ها به صورت فشرده برگزار شد و بررسی صلاحیت‌ها در کمیسیون‌های تخصصی در دستور کار قرار گرفت.»

این عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی افزود: «تلاش رئیس جمهور بر این بود که یک کابینه وفاق ملی انتخاب شود که به نظر من تاحدودی موفق بودند. از نظر دیدگاهی و تخصصی ثابت شد که رئیس جمهور توانستند نظر بزرگان کشور را لحاظ کنند.»

این نماینده مجلس شورای اسلامی بیان کرد: «در مجموع در صحن علنی تصمیم نهایی اتخاذ خواهد شد اما به نظر می‌‌رسد که در اکثر وزارتخانه‌ها نظر آقای رئیس جمهور تامین شود.»

مالکی گفت: «در کمیسیون امنیت ملی علاوه بر وزرای تخصصی، سایر وزرا نیز در کمیسیون حاضر شدند. طبق جلسات ما با گزینه پیشنهادی وزارت آموزش و پرورش، به نظر می‌رسد که آقای کاظمی با توجه به سابقه‌ای که در وزارت آموزش و پرورش دارند، در صحن علنی مجلس با مخالفت نمایندگان مواجه نخواهد شد.»

لازم به ذکر است، فهرست وزرای پیشنهادی دولت چهاردهم، روز یکشنبه ۲۱ مردادماه توسط شهرام دبیری معاون امور مجلس رئیس جمهور، به هیات رئیسه مجلس شورای اسلامی ارائه شد.

از شنبه آینده (۲۷ مردادماه) جلسه علنی مجلس شورای اسلامی برای بررسی صلاحیت وزیران پیشنهادی دولت چهاردهم آغاز خواهد شد و این روند به صورت دو شیفت در صحن علنی مجلس تا چهارشنبه (۳۱ مردادماه) ادامه خواهد داشت.

خبرنگار : پارمیدا یاوری

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار