در گفت‌وگوی پانا با عضو کمیسیون اقتصادی مجلس مطرح شد:

اتفاق‌نظر مثبت کمیسیون اقتصادی مجلس درباره رای اعتماد به وزیر پیشنهادی آموزش و پرورش

تهران (پانا) – عضو کمیسیون اقتصادی مجلس از اتفاق نظر اعضای کمیسیون اقتصادی مجلس درباره رای مثبت به وزیر پیشنهادی آموزش و پرورش خبر داد.

کد مطلب: ۱۴۹۴۴۳۲
لینک کوتاه کپی شد
اتفاق‌نظر مثبت کمیسیون اقتصادی مجلس درباره رای اعتماد به وزیر پیشنهادی آموزش و پرورش

مصطفی مطورزاده، عضو کمیسیون اقتصادی مجلس در گفت‌وگو با پانا درباره تایید صلاحیت وزیر پیشنهادی آموزش و پرورش اظهار کرد:‌ »علیرضا کاظمی، وزیر پیشنهادی دولت چهاردهم برای تصدی وزارت آموزش و پرورش در کمیسیون‌های مختلف از جمله کمیسیون اقتصادی مجلس حضور یافته و دیدگاه‌ها، نظرات و برنامه خود را اعلام کرده است و اتفاق نظری مثبت در مورد تایید ایشان برای تصدی وزارت آموزش و پرورش در دولت چهاردهم وجود دارد.»

نماینده خرمشهر در مجلس دوازدهم شورای اسلامی  با اشاره به نظر مثبت خود درباره گزینه پیشنهادی وزارت آموزش و پرورش گفت: « سوابق مرتبط وی از جمله ویژگی‌های مثبت ایشان برای تصدی این پست است.»

گفتنی است، علیرضا کاظمی از سوی رئیس جمهور به عنوان وزیر پیشنهادی دولت چهاردهم برای وزارت آموزش و پرورش به مجلس شورای اسلامی معرفی شد.وی در مقاطع مختلف، مسئولیت‌های گوناگونی در این حوزه بر عهده داشته است که یکی از مهم‌ترین مسئولیت‌های او سرپرستی وزارت آموزش و پرورش جمهوری اسلامی ایران در شهریور ۱۴۰۰ بوده است.

علیرضا کاظمی همچنین پیش از این قائم مقام دبیرکل ستاد مبارزه با مواد مخدر، مشاور وزیر آموزش و پرورش و رئیس سازمان دانش‌آموزی بوده است.

معاون پرورشی و فرهنگی، معاون آموزش متوسطه، مدیرکل فرهنگی و هنری وزارت آموزش و پرورش و مدیرکل آموزش و پرورش استان خراسان رضوی از دیگر سوابق اجرایی کاظمی است.

این وزارتخانه در بیش از چهار دهه پس از پیروزی انقلاب اسلامی پذیرای ۱۷ وزیر بوده که هر یک برنامه‌ها و اهدافی برای دستگاه تعلیم و تربیت داشته‌اند و اکنون قرار است ۱۸ امین وزیر بر کرسی وزرات بنشیند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار