تاکید سرپرست وزارت خارجه کشورمان بر لزوم تداوم تلاش‌های همه‌جانبه برای توقف نسل‌کشی صهیونیست‌ها در غزه

تهران (پانا)- سرپرست وزارت خارجه کشورمان گفت که در تماس تلفنی وزیر خارجه قطر با وی بر لزوم تداوم تلاش‌های همه‌جانبه و اقدامات عملی، از جمله فعالیت‌های دیپلماتیک برای توقف نسل‌کشی صهیونیست‌ها در غزه تاکید کرده است.

کد مطلب: ۱۴۹۴۷۸۰
لینک کوتاه کپی شد
تاکید سرپرست وزارت خارجه کشورمان بر لزوم تداوم تلاش‌های همه‌جانبه برای توقف نسل‌کشی صهیونیست‌ها در غزه

علی باقری بامداد جمعه در پیامی در شبکه ایکس نوشت: در پاسخ به تماس تلفنی نخست‌وزیر و وزیر امور خارجه قطر در خصوص آخرین تحولات گفتگوهای مربوط به توقف جنایت صهیونیست‌ها در غزه بحث و تبادل نظر شد. محمد بن عبدالرحمن آل ثانی با اشاره به نشست امروز مذاکرات مربوط به آتش‌بس به میزبانی قطر، نتایج این مرحله از مذاکرات را حساس توصیف کرد.

بر لزوم تداوم تلاش‌های همه‌جانبه و اقدامات عملی، از جمله فعالیت‌های دیپلماتیک برای توقف نسل‌کشی صهیونیست‌ها در غزه تاکید کردم.

وزارت خارجه قطر پنج‌شنبه شب از رایزنی تلفنی نخست‌وزیر و وزیر خارجه این کشور با سرپرست وزارت خارجه جمهوری اسلامی ایران خبر داد.

در بیانیه وزارت خارجه قطر در این باره آمده است: « محمد بن عبدالرحمن بن جاسم آل ثانی» نخست‌وزیر و وزیر امور خارجه قطر امروز در تماسی تلفنی با جناب آقای «علی باقری کنی» سرپرست وزارت امور خارجه جمهوری اسلامی ایران گفت‌وگو کرد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار