رئیس اداره بهزیستی شهرستان ایجرود:اختصاص نزدیک به 700میلیون ریال به اشتغال معلولین ایجرودی

زنجان (پانا) - رئیس اداره بهزیستی شهرستان ایجرود از اختصاص 657 میلیون ریال برای اشتغال زایی و طرح های C.B.R به معلولان این شهرستان خبر داد.

کد مطلب: ۷۰۱۶۲۱
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش روابط عمومی بهزیستی شهرستان ایجرود ، زین العابدین مهدیون در سومین جلسه شورای سالمندان و C.B.R که در محل فرمانداری این شهرستان برگزار شدگفت : معیشت ، توانمند سازی ، سلامت جسمی و روانی سالمندان از اهمیت زیادی برخوردار بوده که باید مورد توجه جدی قرار گیرد.

وی از شناسایی 760 معلول در این شهرستان و اعطای 11 مورد سرمایه کار بلاعوض به معلولین خبر داد و افزود : اشتغال و آموزش مددجویان بعنوان دو مقوله مهم و اساسی بوده که از سوی مدیران و دستگاه های دولتی باید به این مهم پرداخته شود.

این مقام مسئول تصریح نمود: باید محیطهای شهری و روستایی به شکلی مناسب سازی شود تا کلیه امکانات دردسترس معلولین و سالمندان قرار گیرد.

وی گفت: ایجاد صندوق C.B.R برای 44 روستا در دو بخش حلب و مرکزی شهرستان و با تخصیص 657 میلیون ریال از محل اعتبارات توانبخشی مبتنی بر جامعه و هزینه آن برای 56 نفر، از اقدامات اساسی توسط بهزیستی ایجرود صورت گرفته است.

گفتنی است : در این جلسه فرماندار شهرستان ایجرود از 6 کارمند معلول و همچنین 5 نفر از برگزیدگان مسابقه عکاسی سالمند و شور حسینی تقدیر نمودند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار