جانشین نماینده‌ی ولی فقیه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی:

ایران بدون ولایت، می شکند

جانشین نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: نهم دی روزی بود که انقلاب، اقتدار خود را به استکبار نشان داد.

کد مطلب: ۵۶۴۲۸۸
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرنگار پانا از آذربایجان شرقی، حجت‌الاسلام عبدالله حاجی‌صادقی در همایش ملی پیشگامان بصیرت و بزرگداشت هشتم و نهم دی ماه که در تالار وحدت دانشگاه تبریز برگزار شد، اظهار داشت: نهم دی، اعجاز الهی به دست امت اسلامی بود که آتش استکبار که برای نابودی اسلامی افروخته شده بود، به خاکستر تبدیل شده و برای ایران عزیز، یک فرصت تلقی شد.

وی با اشاره بر اینکه حوزه و دانشگاه درکنار هم باید کار تحقیقی درمورد ریشه‌های ۹ دی انجام دهند، گفت: امروز این حوزه‌ها و دانشگاه‌ها هستند که باید زمینه های حوادث سال 88 و حماسه‌ی ۹ دی، علل به وجود آمدن آن و ویژگی‌های این حماسه‌ را بررسی و تحلیل کنند.

وی درمورد برجستگی‌های حماسه‌ی ۹ دی تاکید کرد: نهم دی روزی بود که انقلاب اقتدار خود را به استکبار نشان داد. ما در نهم دی، هم میثاق‌ها و هم وفاداری‌ها را نسبت به انقلاب اسلامی دیدیم، هم خیانت‌ها و توطئه‌ها. همین‌ها باعث شدند که ۹ دی حاوی پیام‌ها و هدف‌های مهمی باشد.

جانشین نماینده‌ی ولی فقیه در سپاه ادامه داد: یکی از بزرگ‌ترین دستاوردهای حماسه‌ی ۹دی، خنثی کردن فتنه‌ای بود که در ۲۰۰ روز و هشت ماه توسط دشمنان طراحی شده بود. وقتی در سال ۸۴ سناتور آمریکایی در جلسه‌ی علنی می‌گوید ما در ایران جنبش سبز طراحی می‌کنیم، یعنی فتنه‌ی ۸۸ یک اتفاق و رویداد یک‌باره نبود.

وی درباره‌ی اینکه تمام برنامه‌های دشمن توسط حماسه‌ی ۹دی بر نقش بر آب شد، تصریح کرد: دشمنان می‌گفتند ما که همه‌جای کار را با دقت انجام داده بودیم، پس چه شد که موفق نشدیم؟! باید گفت دو عامل باعث شد که این نقشه، ناکام بماند.

وی افزود: یکی از آن دو عامل، رهبری بصیر، هوشیار، جامع، مهربان و در عین حال قاطع بود که در مدیریت بحران معجزه‌آسا عمل کرد و دانست که کجا باید مهربان باشد، کجا خشم کند و کجا هشدار دهد. دشمن اکنون تصمیم دارد تاثیرگذاری رهبر معظم را بین مردم به حداقل برساند و تاکنون هم حمله‌های گسترده‌ای به سمت رهبری شروع کرده است.

حاجی‌صادقی خاطرنشان کرد: تصادفی نیست بعد از آنکه نواری پخش می‌شود، پسر آقای منتظری یک ساعت تمام علیه امام یا رهبری مصاحبه می‌کند. امروز دشمن می‌گوید علت ناکامی ما در نفوذ این است که رهبر دوم انقلاب، از جنس رهبر اول بود و حتی ترس دارند، رهبر سوم، از جنس رهبر اول و دوم باشد.

وی اظهار داشت: دومین عامل نیز این بود که مردم هنوز به نظام وفادار بودند و پای عهد و ایمان خود مقتدرانه ایستاده بودند. و این عامل در کنار رهبری آگاه، موجب ناکام ماندن فتنه‌ی بزرگ شد.

حاجی صادقی با تاکید بر اینکه با اصلاح فتنه ۸۸ و به روز کردن آن، برای استحاله از درون و براندازی نظام اسلامی تلاش می‌کنند، خاطر نشان کرد: محور همه فتنه‌ها حمله به رهبری است.

این استاد حوزه و دانشگاه با بیان اینکه امت بی‌ولایت، خطر ندارد، تصریح کرد: امت هرچه گسترده شود ولی رهبری نداشته باشد خطر ندارند، از طرفی، امام بی‌امت خطرناک است ولی قدرت ندارد ولی امت متصل به ولایت شکست ندارد و اگر این دو عامل به هم پیوند بخورد کسی نمی‌تواند کاری علیه این کشور انجام دهد.

وی افزود: دشمن معتقد است برای زمینه‌سازی فتنه بعدی، باید نقطه اتصال امت با ولایت را زد و ولایت محوری را از ایران گرفت تا بشکند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار