دبیر ستاد همکاری‌های حوزه علمیه و آموزش و پرورش:

حدود و ثغور مباحث مربوط به سلامت معنوی باید مشخص شود

تهران (پانا) - دبیرستاد همکاری‌های حوزه علمیه و آموزش و پرورش گفت: امروز عرصه سلامت معنوی اسلامی بسیار وسعت دارد و باید برای رسیدن به نتیجه مطلوب حدود و ثغور آن مشخص شود.

کد مطلب: ۱۳۵۵۶۳۶
لینک کوتاه کپی شد
حدود و ثغور مباحث مربوط به سلامت معنوی باید مشخص شود

به گزارش مرکز اطلاع‌رسانی و روابط عمومی وزارت آموزش‌وپرورش؛ حمید نیکزاد در آیین اختتامیه هفتمین دوره همایش ملی سلامت معنوی اسلامی که در سالن همایش‌های بین‌المللی غدیر در قم برگزار شد، اظهار کرد: اسلام برای طول زندگی بشر، برنامه دارد و در مقابل نیز دشمنان با برنامه‌ریزی و از طُرق مختلف هنری، ورزش، موسیقی، خوراک چیزهایی را طراحی کردند که بر سبک زندگی انسان اثرگذار است. امروز در مدارس ما گروه‌های موسیقی شرقی با افکار غربی در حال انتشار افکار خود در بین نوجوانان است و ما باید با ارائه الگوی مناسب با آن مقابله کنیم.

دبیر ستاد همکاری‌های حوزه علمیه و آموزش و پرورش ادامه داد: در 6 دوره گذشته زحمات زیادی در عرصه سلامت معنوی کشیده شده ولی یکبار برای همیشه بیایید مشخص، سرفصل‌بندی کنید. در این یکی - دو روز، سلامت معنوی را به معنای اخلاق حرفه‌ای، احکام ناظر بر پیشگیری، ناظر بر احکام رشد و سلامت بیشتر، احکام ناظر درمان و رشد معنوی شنیدم و این جایی دارد حدود و ثغور آن را مشخص کرد.

مشاور وزیر آموزش و پرورش تصریح کرد: در ستاد همکاری‌های وزارت آموزش و پرورش و حوزه‌های علمیه آمادگی داریم از محتوای آماده شده در بحث سلامت معنوی در کتب درسی، آموزش‌های ضمن خدمت و آموزش دانشجومعلمان، تعامل و همکاری لازم را داشته باشیم.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار