مدیرکل آموزش و پرورش آذربایجان غربی:

رفع کاستی‌های اداری و آموزشی در اولویت آموزش و پرورش قرار دارد

ارومیه (پانا) - مدیرکل آموزش و پرورش آذربایجان غربی گفت: امر به معروف و نهی از منکر در مجموعه‌های اداری به معنای اجرای درست و دقیق قوانین و نیز تکیه بر قانون در تکریم ارباب رجوع است.

کد مطلب: ۱۴۸۸۸۱۰
لینک کوتاه کپی شد
رفع کاستی‌های اداری و آموزشی در اولویت آموزش و پرورش قرار دارد

علی مطهری در جلسه شورای امر به معروف و نهی از منکر و کمیته صیانت از حجاب و عفاف اداره کل آموزش و پرورش استان اظهار کرد: توجه به معیشت همکاران و خدمت به قشر مخاطب در آموزش و پرورش موجب خشنود شدن جامعه هدف می‌شود و همین به عنوان معروفات برشمرده خواهد شد.

وی افزود: مجموعه آموزش و پرورش استان به دنبال کسب رضایت عموم و به ویژه دانش‌آموزان و اولیای محترم است که در این راستا همراهی و همکاری سایر دستگاه‌های اجرایی و نهادهای حاکمیتی را می‌طلبیم و نیازمند همراهی هستیم.

مدیرکل آموزش و پرورش آذربایجان غربی ادامه داد: خوشبختانه نگاه مناسب از سوی متولیان امر به موضوعات مرتبط با آموزش و پرورش موجب شده تا امروز ارتقا و رشد خوبی داشته باشیم، هرچند در حوزه فضای آموزشی با مشکلات جدی مواجه هستیم ولی در خصوص عملکرد مرتبط با افزایش سرانه معلمی و نیز بهبود وضعیت آموزش به دانش‌آموزان اقدامات مناسب و درخشانی در دولت سیزدهم انجام شده است.

مطهری بیان کرد: در تمامی حوزه‌های مرتبط با امر به معروف و نهی از منکر، از ارائه خدمات مطلوب به ارباب رجوع تا موضوعاتی نظیر حجاب و عفاف و امورات فرهنگی در سطوح مختلف اداری و مدارس، به دنبال اجرای قوانین هستیم و در این خصوص اقدامات جدی و مناسبی انجام شده است.

وی تاکید کرد: امیدواریم با همراهی مجموعه‌هایی نظیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر، بتوانیم به آنچه حق واقعی خانواده‌ها بوده و دانش‌آموزان و جوانان ما لایق آن هستند برسیم.

 

 

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار