مدیرکل آموزش و پرورش مازندران:

تا کنون بیش از ۱۸۰۰ مقاله به دبیرخانه همایش ملی مدار معلمی ارسال شده است

ساری (پانا) - مدیرکل آموزش و پرورش استان مازندران از ارسال بیش از ۱۸۰۰ مقاله از ۳۰ استان کشور به دبیرخانه همایش ملی مدار معلمی خبر داد.

کد مطلب: ۱۴۸۸۹۳۵
لینک کوتاه کپی شد
تا کنون بیش از ۱۸۰۰ مقاله به دبیرخانه همایش ملی مدار معلمی ارسال شده است

حسین کمالی در جلسه شورای راهبردی همایش ملی مدار معلمی بیان کرد: این همایش  با کد معتبر ISC، با همکاری پژوهشگاه مطالعات آموزش و پرورش، برای اولین بار در استان مازندران برگزار و نقطه عطف فعالیت های آموزش و پرورش استان خواهد شد.

کمالی عنوان کرد: تعداد مقالات ارسالی به این همایش از مرز ۱۸۰۰ اثر گذشت که از این نظر یک رکورد محسوب می شود و  تا کنون از ۳۰ استان و بیش از ۱۸۰ شهر، مقاله دریافت شد و  بیش از ۵۵ درصد مقالات ارسالی، از مازندران است.

وی گفت: بیش از ۷۰ داور که از اساتید معتبر دانشگاه هستند، در حال داوری آثار ارسالی بوده و از ویژگی های این همایش، تنوع آثار ارسالی در بخش های مختلف، شامل تجربه زیسته، اقدام پژوهی و روایت نگاری است.

مسئول دستگاه تعلیم و تربیت مازندران گفت: در راستای همایش ملی مدار معلمی، تا کنون بیش از ۵۰ کارگاه مختلف ( به صورت حضوری و مجازی) در سراسر استان برگزار شد و بیش از ۵ هزار نفر از این کارگاه ها استفاده کردند.

کمالی از همکاری پژوهشگاه مطالعات آموزش و پرورش، دبیرخانه و اعضای کمیته اجرایی این همایش تقدیر و پیش بینی کرد که تعداد مقالات، از مرز ۲۰۰۰ مقاله فراتر رود.

مهلت ارسال مقالات به همایش ملی مدار معلمی تا ۱۵ مرداد تمدید شد و پژوهشگران می توانند مقالات خود را تا این تاریخ به دبیرخانه همایش ارسال نمایند.

 

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار