درخواست بازنگری در طرح هادی روستایی

تهران (پانا)- نماینده ساوجبلاغ و طالقان در مجلس بازنگری در طرح‌های هادی روستایی و نحوه اجرای این طرح‌ها را خواستار شد.

کد مطلب: ۱۴۸۸۹۲۸
لینک کوتاه کپی شد
درخواست بازنگری در طرح هادی روستایی

به نقل از خانه ملت علی حدادی با تأکید بر لزوم بازنگری در طرح آبریز شهرستان طالقان، اظهار کرد: این طرح باید با نگاه مردمی و مردم پایه اصلاح شود و طرح‌های مربوط به احداث شهرک‌های صنعتی نیز باید در این شهرستان اجرا شود.

وی افزود: جوانان طالقان نیاز به شغل دارند و ایجاد اشتغال باید یکی از محور‌های موردتوجه در این شهرستان باشد و پروژه‌هایی که ارتباط و اثرگزاری بیشتری در زندگی مردم شریف شهرستان دارند باید در اولویت تخصیص اعتبار و بودجه و اجرا قرار گیرد.

 وی با تأکید بر لزوم بازنگری در طرح‌های هادی روستا‌ها و اجرای آن بیان کرد: مردم فهیم ما در روستا‌ها مشکلاتی با طرح‌های هادی و اجرای نادرست آن دارند که ضروری است برای رفع مشکلات مردم در این طرح‌ها بازنگری صورت گیرد.

نماینده ساوجبلاغ و طالقان همچنین درخصوص اجرای قانون تسهیل صدور مجوز‌های کسب‌وکار در این شهرستان به مسئولین دستگاه‌های اجرایی طالقان تذکر داد.

وی در ادامه به طرح تفضیلی و جامع شهرستان طالقان اشاره کرد و افزود: این طرح مشکلاتی دارد که باید اصلاح و برای اجرا اقدام شود. احداث تونل جاده جدید هشتگرد به طالقان و بیمارستان این شهرستان نیز باید به جد پیگیری شود تا هر چه زودتر در اختیار مردم محترم طالقان قرار گیرد.

وی همچنین پیگیری ورفع مشکل آب رسانی در برخی روستا‌های طالقان را خواستار شد.

حدادی درخصوص اعتبارات تخصیص یافته برای حوزه آموزش و پرورش این شهرستان گفت: با توجه به فرسودگی برخی مدارس طالقان باید اعتبار بیشتری برای تخریب و نوسازی این مدارس در نظرگرفته شود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار