سخنگوی صنعت برق:

برق مشترکان پرمصرف قطع می‌شود

تهران (پانا)- سخنگوی صنعت برق گفت: مشترکان خانگی بسیار پرمصرف که میزان مصرف آن‌ها بیش از ۲.۵ برابر الگو است حتما مدیریت مصرف را رعایت کنند، چرا که در صورت رعایت نکردن، ناگزیر به قطع برق آن‌ها هستیم.

کد مطلب: ۱۴۸۸۹۶۵
لینک کوتاه کپی شد
برق مشترکان پرمصرف قطع می‌شود

مصطفی رجبی مشهدی با بیان اینکه پیش‌بینی شده است طی دو هفته گرم پیش‌رو حد نصاب‌های جدیدی در مصرف برق ثبت شود، گفت: به ازای هر یک درجه افزایش دما ۱۸۰۰ مگاوات به میزان مصرف برق کشور افزوده می‌شود که امیدواریم با تأمین برق پایدار و همکاری هموطنان این روز‌ها را پشت سر بگذاریم.

وی افزود: این سامانه یا جبهه گرم تنها ایران را درگیر نمی‌کند، بلکه کشور‌های حاشیه خلیج فارس تحت تأثیر این موج گرما قرار گرفته‌اند و مشکلاتی در شبکه توزیع برق آن‌ها دیده شده است و حتی کشور کویت جدول خاموشی منتشر کرده، اما تا این لحظه شبکه برق کشور پایدار بوده و موفق به تأمین برق مشترکان شده است.

سخنگوی صنعت برق گفت: حتی اگر برق به میزان کافی هم وجود داشته باشد، احتمال بروز فشار بیش از حد بر شبکه‌های توزیع و عدم امکان تأمین برق وجود دارد. در نتیجه نیاز است تا هموطنان مشارکت خود را در مصرف بهینه برق افزایش دهند.

رجبی مشهدی تصریح کرد: در طول این دو هفته، ابتدا مشترکان بزرگ صنعتی، عمده مشترکان کشاورزی، سایر مشترکان اداری و بخش عمومی کشور باید برنامه‌های مدیریت مصرف را به طور کامل و دقیق رعایت کنند تا این دوره را پشت سر بگذاریم.

وی گفت: مشترکان خانگی بسیار پرمصرف و بد مصرف که میزان مصرف آن‌ها بیش از ۲.۵ برابر الگو است حتما مدیریت مصرف را رعایت کنند، چرا که در صورت رعایت نکردن، شرکت توانیر ناگزیر به قطع برق آن‌ها می‌شود.

 

 

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار