معاون سازمان دانش‌آموزی استان فارس:

نوجوانان پیشران، منشا تحول و حرکت به سمت تمدن نوین اسلامی هستند

فارس (پانا) - معاون سازمان دانش‌آموزی استان فارس گفت برداشتن گام تحولی در جهت تحقق تمدن نوین اسلامی بر عهده نوجوانان پیشران است.

کد مطلب: ۱۴۸۸۹۳۳
لینک کوتاه کپی شد
نوجوانان پیشران، منشا تحول و حرکت به سمت تمدن نوین اسلامی هستند

بهنام رازقی در جمع نخبگانی دانش آموزان پیشتاز و پانایی ضمن خیر مقدم به آن‌ها بیان کرد: «گام برداشتن به سمت تحقق تمدن نوین اسلامی توسط شما دانش‌آموزان شروع شده است. شرایط و وضعیت امروز جامعه ما نیاز ب تحولی جدید متناسب با مدل نوین جهانی برای ادامه مسیر دارد. امروز ما باید به دنبال تحول از طریق نهضت و تکانه‌های اجتماعی باشیم نهضتی که انگیزه‌ها، عزم‌ها، فکرها و توان‌ها را به میدان آورده و آن‌ها را شکوفا می‌کند. این مسئولیت سنگین و برداشتن گام تحولی در بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی بر عهده شما بزرگواران گذاشته شده است.»

وی خطاب به دانش‌آموزان افزود: «همیشه در هر جریانی یک عده‌ای پیشتاز هستند و امروز نیز باید پیشتاز جریان تحول و پیشرفت، شما عزیزان باشید و پرچم این حرکت را بالا برده و پیش ببرید.»

رازقی در ادامه تشریح کرد: «من یقین دارم که شما دارای آگاهی و بصیرت هستید و حضور شما در میدان‌های مختلف، می‌تواند تبدیل به ظرفیتی گسترده شود.»

در این جلسه که با حضور علی فلاحتکار، قائم مقام سازمان دانش‌آموزی جمهوری اسلامی ایران برگزار شد از بیش از صد نفر از فعالین پانا و پیشتاز تقدیر صورت گرفت.

 

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار