دبیر ستاد همکاری‌های حوزه علمیه و آموزش و پرورش:

طلاب خواهر در بحث طرح امین، خوب ظاهر شده‌اند

تهران (پانا) - مشاور وزیر و دبیر ستاد همکاری حوزه علمیه و وزارت آموزش و پرورش گفت بنا است سیستم آموزش و پرورش از همه ظرفیت‌های حوزه‌های علمیه خواهران به‌ویژه در بحث طرح امین که انصافا طلاب خواهر خوب ظاهر شده اند، نهایت استفاده را ببرد.

کد مطلب: ۱۳۶۱۵۳۰
لینک کوتاه کپی شد
طلاب خواهر در بحث طرح امین، خوب ظاهر شده‌اند

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی ستاد همکاری‌های حوزه علمیه و آموزش و پرورش؛ حجت‌الاسلام حمید نیکزاد با حضور در مرکز مدیریت حوزه‌های علمیه خواهران با حجت‌الاسلام والمسلمین فاضل، مدیر این نهاد حوزوی دیدار و گفت‌وگو کرد.

مشاور وزیر آموزش و پرورش با اشاره به ضرورت حضور طلاب در عرصه تعلیم و تربیت اظهار داشت: بنا داریم سیستم آموزش و پرورش از همه ظرفیت‌های حوزه‌های علمیه خواهران به‌ویژه در بحث طرح امین که انصافا طلاب خواهر خوب ظاهر شده‌اند، نهایت استفاده را ببرد.

وی تأکید کرد: جا دارد در مباحث مورد نیازی که در عرصه تعلیم و تربیت وجود دارد، چندین موضوع به صورت اختصاصی‌تر مورد توجه قرار بگیرد و بتوانیم این موضوعات را با حوزه‌های علمیه خواهران پیش ببریم که این مهم، نیازمند برگزاری جلسات تخصصی مشترک و جمعبندی نهایی است.

دبیر ستاد همکاری‌های حوزه علمیه و آموزش و پرورش افزود: باید این نگرش در جامعه ایجاد شود که حوزه به دنبال ایجاد شغل در آموزش و پرورش نیست بلکه بر اساس نیازمندی‌های این عرصه، حوزه می‌خواهد به سیستم تعلیم و تربیت کمک کند.

در ادامه این دیدار، حجت‌الاسلام والمسلمین فاضل نیز حضور طلاب خواهر در عرصه تعلیم و تربیت را یک ضرورت برشمرد و بیان داشت: ظرفیت حوزه‌های علمیه خواهران، ظرفیت بالایی است و جا دارد استفاده حداکثری از این توانمندی و ظرفیت‌ها حتی فراتر از طرح امین صورت پذیرد.

وی ادامه داد: امیدواریم بتوانیم در مسیر پیش رو منشأ خیر و برکات باشیم و طلاب با حضور مثمرثمر در آموزش و پروش بتوانند از این فرصت، نهایت بهره را برده و به تعالی و پیشرفت عرصه تعلیم و تربیت کمک کنند.

مدیر حوزه‌های علمیه خواهران با بیان این که طلابی باید جذب آموزش و پرورش شوند که دارای توانمندی بوده و بتوانند حیثیت خود و جریان طلبگی را حفظ کنند، افزود: آماده همکاری با آموزش و پرورش و به‌ویژه ستاد همکاری‌ها هستیم و امیدواریم با برگزاری جلسات مستمر تخصصی و مشترک، شاهد رشد و تعالی فرهنگ در جامعه باشیم.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار