اقدام و رشادت «علی لندی» ریشه در غیرت و شهامت ایرانی اسلامی دارد

تهران (پانا) - نمایندگان دهمین دوره مجلس دانش‌آموزی کشور در پی شهادت «علی لندی» پیامی صادر کردند.

کد مطلب: ۱۲۱۸۰۶۷
لینک کوتاه کپی شد
اقدام و رشادت «علی لندی» ریشه در غیرت و شهامت ایرانی اسلامی دارد

متن پیام نمایندگان دهمین دوره مجلس دانش آموزی کشور به شرح زیر است:

بسم الله الرحمن الرحیم

«ولا تحسبن الذین قتلوا فی سبیل الله امواتا بل احیاء عند ربهم یرزقون»
(169 آل عمران)

اقدام شجاعانه و دلیرانه نوجوان ۱۵ ساله که با درخشش خود همچون 36 هزار دانش اموز شهید دیگر، جان خودرا برای نجات دو شهروند در اقدامی متهورانه فدا کرد باعث افتخار و سرمشق هم نسلان خود شد.

اقدام و رشادت این جوان ریشه در غیرت و شهامت ایرانی اسلامی دارد و به یاد خواهیم آورد که نسل بهنام محمدی ها و محمد حسین فهمیده ها امروز در گام دوم انقلاب نیز همچون گذشته گام هایی موثر و استوار برمیدارند و نو جوانان و دانش آموزان ما راه رستگاری؛ ایثار و فداکاری را از هم نسلان پیشین خود می آموزند و سرلوحه زندگی خویش قرار می دهند.

نمایندگان مجلس دانش آموزی به عنوان موکلین جامعه دانش آموزی کشور، شهادت این دانش آموز فداکار را به خانواده ایشان ، مقام معظم رهبری(مدظله العالی)، مردم شریف ایران اسلامی بویژه هموطنانمان در استان خوزستان و شهرستان ایذه تبریک و تسلیت عرض کرده و ضمن آرزوی علو درجات برای او برای خانواده و بازماندگان ایشان صبر و شکیبایی از درگاه ایزد منان مسئلت دارند. اگر چه اکنون در شرف بازگشایی مدارس و آغاز سال تحصیلی هستیم اما همکلاسی های این نوجوان دهه هشتادی عزیز ، جای خالی وی را در کلاس درس خواهند دید ، اما او سرمشقی از آزادی و آزادگی برای همکلاس های خود خواهد شد.

ایادی استکبارنیز بدانند تا نو جوانانی مانند علی لندی که در مکتب امام حسین (ع) تربیت یافته اند در این مرزو بوم زندگی میکنند نمیتوانند به اهداف شوم خویش دست یابند چرا که فرهنگ جهاد وفداکاری و شهادت در بین جوانان ما نهادینه شده است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار