فرمانده سپاه ناحیه ثارالله (ع) اعلام کرد:

۵ ناحیه مقاومت بسیج در شیراز در مسیر تحقق امر به ‌معروف ونهی از منکر

نشست 2 روزه آموزشی ویژه دبیران امربه‌معروف ونهی از منکر ۵ ناحیه مقاومت بسیج در شیراز برگزار می‌شود.

کد مطلب: ۶۵۹۴۲۸
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش پانا فارس، فرمانده سپاه ناحیه ثارالله (ع) شیراز با اشاره به اینکه احیای فریضه امربه‌معروف به معروف ونهی از منکر رسالت آحاد جامعه و مسئولان است، گفت: تحقق فریضه امر به ‌معروف ونهی از منکر باید بوسیله دلسوزان جامعه با تذکر لسانی و رویکرد ایجابی در دستور کار قرار گیرد.

موسی زارعی با بیان اینکه در راستای ابلاغ برنامه‌های بسیج، دوره دو روزه آموزشی دبیران امربه‌معروف ونهی از منکر در روز‌ های ۷ و ۸ شهریور در شیراز برگزار می‌شود، اظهار داشت: این گردهمایی آموزشی با حضور دبیران امربه‌معروف ونهی از منکر نواحی بسیج چهارگانه شیراز، ناحیه بسیج شهرستان سپیدان و با همکاری سپاه پاسداران ناحیه ثارالله شیراز برپامی شود.

وی افزود: به دبیران امربه‌معروف ونهی از منکر حوزه‌های مقاومت بسیج محلات، اعضاء شبکه رضویون و دبیران پیشکسوت بسیج شهرستان‌های شیراز و سپیدان در این دوره آموزشی روش‌های لازم در راستای احیای این فریضه الهی آموزش داده می‌شود.

زارعی اضافه کرد: شبکه رضویون بوسیله قرارگاه امربه‌معروف ونهی از منکر در نواحی بسیج تشکیل شده است، که وظیفه احیاء این فریضه الهی را دنبال می‌کنند و به‌ هیچ‌ عنوان رویکرد منفی در دستور کار نیست.

فرمانده سپاه ناحیه ثارالله (ع) شیراز تصریح کرد: در این دوره دو روزه کارگاه میدانی امربه‌معروف ونهی از منکر در نقاط شیراز اجرا می‌شود تا فراگیران شیوه‌ها و روش‌های این اقدام مهم در جامعه را نهادینه کنند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار