انتصاب رییس اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش استان همدان

طی حکمی از سوی مدیر کل آموزش و پرورش استان همدان، آیت الله نجفی به عنوان رییس اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش استان منصوب شد.

کد مطلب: ۶۵۱۵۱۱
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرنگار پانا همدان، در حکم مصطفی خزاعی خطاب به نجفی آمده است :
نظر به مراتب تعهد، شايستگي و تجربيات ارزشمند جناب عالي در امور آموزش و پرورش به موجب اين ابلاغ با حفظ سمت رییس اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش استان همدان منصوب مي شويد.
اميداست باتوكل و استعانت از خداوند متعال و پيروي از رهنمود هاي مقام معظم رهبري (مدظله العالي)، سياست هاي رييس جمهور محترم در دولت تدبير و اميد و مقام عالي وزارت در انجام امور محوله موفق باشيد.
انتظار دارد با برنامه ریزی و همت جناب عالی، همکاری کارشناسان گرامی آن حوزه و مشاوره با اهالی فضل، فرهنگ، هنر و صاحب نظران، طیفی گسترده از اقدامات موثر دینی ـ فرهنگی را همراه با ظرافت طبع و لطافت روح به منصه ی اجرا در آورید .
لازم است ضمن تعامل با رسانه های شنیداری و نوشتاری، دستاوردهای عظیم آموزش و پرورش استان همدان را در راستای اهداف وزارت متبوع با تبلیغات موثر اقناعی، مدبرانه و حرفه ای اطلاع رسانی نمایید و نیز در تمهید برنامه های خاص دینی، فرهنگی متناسب با شأن و جایگاه فرهنگیان و دانش آموزان عزیز مساعی خودرا به کار ببندید.
گفتنی است آیت الله نجفی متولد 1351 در شهرستان کبودراهنگ است. وی دانش آموخته ی رشته ادبیات در دوره کارشناسی و کارشناسی ارشد است.
نجفی در سوابق و کارنامه ی کاری خود موارد زیر را دارد :
1- دبیر دبیرستان های شهرستان کبودراهنگ
2- معاون مدارس امیرالمومنین(ع)، نمونه دولتی امام صادق(ع) و خلیج فارس همدان
3- مدیر مدرسه راهنمایی طیب همدان
4- کارشناس امور شوراهای آموزش و پرورش استان همدان
5- کارشناس مسوول شوراهای آموزش و پرورش استان همدان
6- رییس اداره انجمن اولیا و مربیان استان همدان
7- دبیر انجمن ادبی نسیم الوند

/سحر شهبازی محب/

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار