مدیرکل آموزش‌وپرورش استان اردبیل:

۱۹ هزار نفر در اجرای پروژه «مهر» مدارس اردبیل مشارکت دارند

مدیرکل آموزش‌وپرورش استان اردبیل گفت: ۱۹ هزار نفر در اجرای پروژه مهر به منظور آماده‌سازی مدارس استان برای سال تحصیلی جدید مشارکت دارند.

کد مطلب: ۵۲۹۷۵۹
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش پانا استان اردبیل، احمد ناصری در جلسه شورای اداری آموزش‌وپرورش استان اردبیل اظهارداشت: طی یک سال گذشته اقدامات مطلوبی در اجرای طرح ساماندهی نیروی انسانی، تهیه وتامین وسایل کمک‌آموزشی و هدایت تحصیلی دانش آموزان صورت گرفته است.

وی تصریح کرد: بر همین اساس باور داریم که سال تحصیلی جدید برای مدارس اردبیل پررونق و پربار است و می‌توان با آرامش خاطرسال تحصیلی جدید را آغاز کرد.

مدیر کل آموزش و پرورش استان به مشارکت ۱۹ هزار نفر دراجرای پروژه مهردر سراسر استان اشاره و تأکید کرد: همکاران فرهنگی درمناطق ونواحی ۱۹ گانه استان از آمادگی لازم برای شروع سال تحصیلی جدید برخوردارند.

ناصری، همچنین هفته دولت را فرصت مغتنمی برای دستگاه‌های اجرایی دانست و گفت: لازم است در فرصت پیش‌آمده مردم در جریان امور قرار گیرند.

مدیر کل آموزش و پرورش استان با اشاره به مشارکت خیرین در احداث و تجهیز مدارس افزود: برای تجهیز مدارس بالغ بر ۱۳ میلیارد ریال هزینه شده است.

علی ورودی معاون متوسطه آموزش‌وپرورش استان اردبیل نیز دراین جلسه گفت: استقرار پایه دهم یکی از دغدغه‌های جدی آموزش‌وپرورش در سال تحصیلی جدید است.

وی افزود: روند ثبت‌نام دانش‌آموزان پایه دهم با آرامش خاطر صورت گرفته و هم اینک مشکلی درخصوص ثبت‌نام دانش‌آموزان در این استان نداریم.

ورودی تصریح کرد: امسال پروژه مهر و بازگشایی مدارس با برنامه محور شدن پروژه‌ها همراه شده و جلسات متعددی برای هماهنگی برنامه‌ها در ۱۹ ناحیه آموزشی برگزار گردیده است.

معاون متوسطه آموزش وپرورش استان با اشاره به فعال کردن پنج کارگروه در اجرای پروژه مهر افزود: در سال جاری برای اولین بار تجهیزات سخت‌افزاری و نرم‌افزاری در اختیار مدارس قرار گرفته است.

ورودی به تحویل و بهره‌برداری ۳۲ مدرسه نیز اشاره کرد و گفت: شهرستان‌های اردبیل با هشت پروژه، پارس‌آباد با پنج پروژه و بیله سوار با سه پروژه بیشترین پروژه‌های مدرسه‌سازی را دارند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار