سجاد بابایی «شغال» را همراهی می‌کند

تهران (پانا) - سجاد بابایی جدیدترین بازیگری است که با گروه بازیگران سریال نمایش خانگی «شغال» اضافه شده است.

کد مطلب: ۱۴۸۹۱۵۷
لینک کوتاه کپی شد
سجاد بابایی «شغال» را همراهی می‌کند

به گزارش مشاور رسانه‌ای پروژه، سریال نمایش خانگی «شغال» به کارگردانی بهرنگ توفیقی و تهیه‌کنندگی علی طلوعی آخرین روزهای پیش‌تولید را سپری می‌کند و فیلمبرداری آن به زودی آغاز  می‌شود.

پس از مهدی سلطانی، امیرحسین فتحی، شبنم مقدمی و کامبیز دیرباز به تازگی سجاد بابایی نیز به جمع بازیگران این سریال پیوسته است.

سجاد بابایی بازیگر جوان تئاتر، سینما و تلویزیون است که بازیگری را از تئاتر آغاز کرد و از میان کارهای او در این عرصه می‌توان به نمایش‌های «اعترافاتی درباره‌ی زنان»، «هیچ چیز جدی نیست»، «شاه لیر»، «تجربه‌های اخیر»، « پاداش جنگ»، «بزرگراه»، «ٰآقای سین الف گاف زنش را کشت»، «گمشدگان»، «تنها تا جمعه»، «جیغ بنفش» و «زندگی گالیه» اشاره داشت.

او با بازی در سریال نمایش خانگی «خسوف» به شهرت رسید و پس از آن در سریال نمایش خانگی «سقوط» نیز بازی کرد.

بابایی با فیلم سینمایی «مرد بازنده» در چهلمین دوره از جشنواره فیلم فجر حضور یافت و با نقش‌آفرینی در فیلم «استاد» سیمرغ بهترین بازیگر نقش مکمل مرد را از چهل‌ویکمین جشنواره فیلم فجر دریافت کرد.

بابایی در چهل‌ودومین جشنواره فیلم فجر نیز با ایفای نقش شهید زین‌الدین در فیلم سینمایی «مجنون» حضور داشت و نامزد دریافت سیمرغ بهترین بازیگر نقش اول مرد شد.

سایر بازیگران سریال که همگی از چهره‌های شناخته شده هستند، به زودی معرفی می‌شوند.  «شغال» محصول نبراس پیکچرز است و از پلتفرم «نبراس» پخش خواهد شد.

 

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار