سنگدوینی در گفت‌وگو با پانا:

مجلس با دولت چهاردهم همکاری خواهد کرد؛ موفقیت دولت موجب سربلندی نظام است

وزرای پیشنهادی باید افراد توانمند، مردمی و خبره باشند/ یکی از برنامه‌های اصلی دولت اجرای برنامه هفتم توسعه باشد

تهران (پانا) - نماینده مردم آق‌قلا و گرگان در مجلس شورای اسلامی گفت از آنجا که موفقیت دولت به معنای موفقیت و سربلندی نظام جمهوری اسلامی ایران است، مجلس دوازدهم با دولت چهاردهم همکاری خواهد کرد.

کد مطلب: ۱۴۸۹۰۲۲
لینک کوتاه کپی شد
مجلس با دولت چهاردهم همکاری خواهد کرد؛ موفقیت دولت موجب سربلندی نظام است

رمضانعلی سنگدوینی در گفت‌وگو با پانا درخصوص تعامل مجلس دوازدهم با دولت چهاردهم، اظهار کرد: «مقام معظم رهبری همواره تاکید داشته‌اند که همه قوا و دستگاه‌ها در جهت تعامل با دولت باید گام بردارند. کار اجرایی کشور دست دولت است و اجرای تمامی قوانین توسط دولت صورت می‌گیرد همچنین خدمت‌رسانی به مردم و نیازهای مردم توسط دولت انجام می‌شود بر همین اساس حتما باید تاکیدات رهبری را سرلوحه کار خود قرار دهیم. مجلس شورای اسلامی با دولت چهاردهم همکاری خواهد کرد چرا که موفقیت دولت به معنای موفقیت و سربلندی نظام جمهوری اسلامی ایران است بر همین اساس این مسیر باید طی شود.»

وی افزود: «وزرای پیشنهادی باید افراد توانمند، مردمی و خبره باشند تا مسیر کار را بدانند و خدمت‌رسانی به مردم را سرلوحه کار خود قرار دهند. حل مشکلات مردم و رفع مساله اقتصاد و معیشت مردم باید برای این عزیزان حائز اهمیت باشد. مجلس شورای اسلامی نیز توسط کمیسیون های تخصصی شاخص‌ها را بررسی خواهد کرد و مطمئن باشید که مجلس حتما به دولت چهاردهم کمک می‌کند تا بتواند موفق شود.»

این نماینده مجلس بر فراجناحی عمل کردن دولت تاکید کرد و گفت: «دیدگاه من این است که حتما باید تعادل حفظ شود و دید دولت فراجناحی باشد. جوانگرایی شاخص نیست بلکه توانایی و تجربه نیز مهم است.»

وی ادامه داد: «یکی از برنامه‌های اصلی دولت باید اجرای برنامه هفتم توسعه باشد. از آنجایی که شخص آقای پزشکیان عضو کمیسیون تلفیق بود، بر این قانون مسلط هستند. برنامه هفتم از سیاست‌های کلی رهبر انقلاب نشات گرفته است و می‌تواند الگویی برای اجرا باشد تا ما بتوانیم به نحو احسن آن اجرا کنیم.»

سنگدوینی خاطرنشان کرد: «مهمترین مشکل کشور اقتصاد، معیشت، ازدواج جوانان، اشتغال و مسکن است که ان‌شاءالله بتوانیم این مسائل را حل کنیم. ما باید با وضع سیاست های درست، جوانان و نیروهای متخصص را در کشور نگهداریم.»

لازم به ذکر است، مرحله دوم انتخابات چهاردهمین دوره ریاست‌جمهوری روز جمعه ۱۵ تیر سال ۱۴۰۳ در سراسر کشور برگزار شد و حدود ۵۰ درصد از واجدین شرایط در انتخابات شرکت کردند. بر اساس نتایج نهایی اعلام شده از سوی وزارت کشور مسعود پزشکیان با کسب ۱۶ میلیون و ۳۸۴ هزار و ۴۰۳ رأی از مجموع ۳۰ میلیون و ۵۳۰ هزار و ۱۵۷ رأی به عنوان نهمین رئیس جمهور اسلامی ایران انتخاب شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار