مدیرکل آموزش‌ و پرورش مازندران:

مهارت‌های گوناگون در دانش‌آموزان تقویت و ارتقاء یابد

نکا (پانا) - مدیرکل آموزش‌ و‌ پرورش استان مازندران از لزوم مهارت‌‌آموزی دانش‌آموزان به عنوان یکی از سیاست‌های ابلاغی این دستگاه خبر داد.

کد مطلب: ۱۴۹۵۵۱۰
لینک کوتاه کپی شد
مهارت‌های گوناگون در دانش‌آموزان تقویت و ارتقاء یابد

حسین کمالی در آیین انعقاد تفاهم‌نامه تاسیس و راه‌اندازی هنرستان در جوار کارخانه شرکت دانش‌بنیان فولاد ماشین در شهرستان نکا بیان کرد: هر کجا که علم و دانش و صنعت وجود داشته باشد، مکان مبارکی است و دین اسلام به علم‌اندوزی و دانش‌افزایی توصیه می‌کند.

کمالی گفت: آموزش‌ و پرورش سعی می‌کند واقعیت‌های جامعه را در مدرسه ترسیم کند و راه‌اندازی مدارس در جوار صنعت نیز در همین راستا مورد تأکید است.

وی با اشاره به لزوم مهارت‌آموزی دانش‌آموزان به عنوان یکی از سیاست‌های ابلاغی این دستگاه گفت: استان مازندران از ظرفیت‌های خوبی برخوردار است؛ از‌ این رو به دنبال توسعه و ساخت هنرستان‌ها در کنار صنایع هستیم.

مدیرکل آموزش و پرورش استان مازندران عنوان کرد: هدف از راه‌اندازی مدارس در جوار صنعت، آموزش نیروی انسانی مهارت‌محور است تا هم برای دانش‌آموخته مدرسه و هم  شرکت‌ها و صنایع و هم جامعه مفید باشد.

کمالی گفت: خوشبختانه میزان استقبال و علاقه‌مندی دانش‌آموزان و خانواده‌ها نسبت به رشته‌های فنی‌و‌حرفه‌ای و متقاضیان ثبت‌نام در هنرستان‌ها افزایش یافته است.

در راستای توسعه آموزش‌های فنی‌و‌حرفه‌ای، کار‌و‌دانش و آموزش در محیط واقعی کار با مشارکت صنایع شرکت‌های صنعتی، تفاهم‌نامه تاسیس و راه‌اندازی هنرستان در جوار کارخانه شرکت دانش‌بنیان فولاد ماشین نکا با حضور حسین کمالی (مدیرکل آموزش‌وپرورش استان مازندران)، لطیفی (مدیر شرکت دانش‌بنیان فولاد ماشین شهرستان نکا) و محمدرضا بخشی‌پور (مدیر آموزش‌وپرورش شهرستان نکا) به امضا رسید.

خبرنگار : محمدرضا شاه‌قلی‌زاده

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار