مدیرکل آموزش و پرورش مازندران در جلسه کمیته علمی اجرایی طرح ملی نماد:

برای مراقبت در برابر آسیب‌های اجتماعی، به ابتکار و عمل و مشارکت همه دستگاه‌ها نیاز داریم

ساری(پانا)- مدیرکل آموزش و پرورش مازندران بر اهمیت مراقبت از دانش‌آموزان در برابر انواع آسیب‌های اجتماعی با همفکری، هم‌افزایی و مشارکت همه دستگاه‌ها تاکید کرد.

کد مطلب: ۱۳۷۵۷۷۰
لینک کوتاه کپی شد
برای مراقبت در برابر آسیب‌های اجتماعی، به ابتکار و عمل و مشارکت همه دستگاه‌ها نیاز داریم

جلسه کمیته علمی اجرایی طرح ملی نماد، (نظام مراقبت اجتماعی دانش‌آموزان) با حضور نمایندگان دستگاه‌های عضو به ریاست مدیرکل آموزش و پرورش استان مازندران تشکیل شد.

حسین کمالی ضمن خیرمقدم به همه اعضا و به‌ویژه‌ نمایندگان دستگاه‌های مختلف عضو طرح ملی نماد گفت: نوع و گستره وظایف آموزش و پرورش به گونه‌ای است که حقیقتاً بدون همکاری و همراهی دستگاه‌های مختلف، نمی‌توان به اهداف مورد نظر رسید.

مدیرکل آموزش و پرورش استان مازندران ادامه داد: در خصوص آسیب‌های اجتماعی و ضرورت مراقبت از آن، حرف زدن خیلی راهگشا نیست و لازم است وارد ابتکار و عمل شویم و گام‌های اثرگذار برداریم.

وی همچنین گفت: رسالت اصلی آموزش و پرورش، تحقق تربیت در همه ساحت‌ها است و باید کمک کنیم این تربیت چندساحتی اتفاق بیفتد.

در ادامه جلسه طرح ملی نماد، نمایندگان هر کدام از این دستگاه‌ها، گزارشی از عملکرد خود ارائه کردند و مواردی طرح شده و مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

گفتنی است دستگاه‌های مختلفی از قبیل دادگستری، بهزیستی، کمیته امداد، هلال احمر، دانشگاه علوم پزشکی استان، در اجرای طرح ملی نماد با محوریت دستگاه تعلیم و تربیت مشارکت دارند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار