معاون پژوهش، برنامه‌ریزی و توسعه منابع اداره کل آموزش و پرورش خراسان رضوی خبر داد؛

اعلام نتایج نقل و انتقالات درون‌استانی فرهنگیان استان خراسان رضوی

مشهد (پانا) - معاون پژوهش، برنامه‌ریزی و توسعه منابع اداره کل آموزش و پرورش استان خراسان رضوی گفت نتایج نقل و انتقالات درون‌استانی فرهنگیان اعلام شد.

کد مطلب: ۱۴۹۵۵۲۶
لینک کوتاه کپی شد
اعلام نتایج نقل و انتقالات درون‌استانی فرهنگیان استان خراسان رضوی

به گزارش روابط عمومی آموزش و پرورش خراسان رضوی؛ صفدر سلطانی با اعلام این خبر افزود: فرهنگیان متقاضی نقل و انتقالات می‌توانند با مراجعه به سایت http://sajfa.razaviedu.ir از نتایج نقل و انتقال خود و هرگونه اطلاعیه جدید در زمینه نقل و انتقالات مطلع شوند.

وی با اشاره به شرکت بیش از ۱۰ هزار فرهنگی در فرآیند نقل و انتقالات امسال اظهار کرد: از این تعداد حدود 2 هزار و 700 نفر طبق مفاد بخشنامه، فاقد شرایط انتقال بوده و از مجموع 7 هزار و 500 درخواست معتبر باقیمانده، خوشبختانه شرایط انتقال حدود 4 هزار و 500 نفر یعنی 60 درصد متقاضیان واجد شرایط اعم از انتقال عادی و استثنا فراهم شده است.

سلطانی با تاکید بر اینکه تمام بررسی‌ها، تجدید نظرها و اطلاعیه‌ها در سامانه مربوطه انجام می‌پذیرد، بیان کرد: با توجه به شفافیت در نحوه بررسی و تعیین نتایج و در اختیار گذاشتن همه اطلاعات لازم جهت بررسی در قالب کارنامه مذکور، همکاران از هرگونه مراجعه حضوری به اداره کل استان جهت پیگیری درخواست خود اکیداً خودداری کنند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار