آموزش و پرورش میان جلگه برگزار نمود:

نخستین سمینار منطقه ای "حرفه ای شدن در آموزش زبان انگلیسی"

نخستین سمینار منطقه ای "حرفه ای شدن در آموزش زبان انگلیسی" با همت اداره آموزش و پرورش منطقه میان جلگه و با همکاری دانشگاه نیشابور با سخنرانی اساتید و معلمان زبان انگلیسی در سالن همایش های دانشکده هنر نیشابور برگزار شد.

کد مطلب: ۸۰۴۱۶۲
لینک کوتاه کپی شد
نخستین سمینار منطقه ای "حرفه ای شدن در آموزش زبان انگلیسی"

به گزارش خبرنگار پانا از خراسان رضوی،حسین مهرآبادی رییس آموزش و پرورش منطقه میان جلگه گفت:نخستین سمینار منطقه ای "حرفه ای شدن در آموزش زبان انگلیسی"با سخنرانی اساتید و معلمان زبان انگلیسی در حوزه "اقدام پژوهی، پلی میان محققین و معلمین"، "تغییر رویکرد کلاس های معلم محور به دانش آموز محور" و "سواد ارزشیابی بر اساس رویکرد کلاس دانش آموز محور" ویژه فرهنگیان و معلمین و علاقه مندان زبان انگلیسی منطقه میان جلگه برگزار شد.

مهرآبادی با بیان اینکه امروزه یادگیری زبان انگلیسی یک ضرورت انکار ناپذیر است اظهار کرد:زبان انگلیسی، زبان علم است و آموزش رشته‌های مختلف در سطوح عالی و تولید علم به زبان انگلیسی صورت می گیرد و با افزایش روند جهانی سازی ارتباطات بین المللی، برنامه‌های رادیوئی و تلویزیونی، تجارت جهانی و آموزش علوم جدید همگی به زبان انگلیسی صورت می‌گیرند و عدم آشنایی با این زبان برابر با عدم زندگی در دنیای مدرن امروزی است.

وی افزود:یادگیری این زبان علاوه بر اینکه برای تحصیل در اغلب کشورهای ممتاز دنیا جزو مدارک اصلی است، به پیدا کردن شغل مناسب در داخل و خارج از کشور کمک کرده و در ارتقای رتبه ی شغلی بسیار مؤثّر است.

در ادامه مهدی بهمدی کارشناس آموزش متوسطه دوره دوم آموزش و پرورش منطقه میان جلگه و دبیر کمیته اجرایی این همایش گفت:برگزاری چنین همایش هایی می تواند ضمن فراهم سازی فرصتی مغتنم جهت تجربه گردانی معلمان زبان انگلیسی، گامی موثر در راستای ارتقاء کیفی و رشد حرفه ای معلمان باشد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار