سرپرست آموزش و پرورش کهگیلویه و بویراحمد:

یکی از ویژگی‌های دانش‌آموزان در تراز انقلاب، جهادی بودن آن‌ها است

یاسوج (پانا) - سرپرست اداره کل آموزش و پرورش استان کهگیلویه‌و‌بویراحمد گفت: یکی از ویژگی‌های دانش‌آموزان در تراز انقلاب، جهادی بودن آن‌ها است.

کد مطلب: ۱۴۸۹۸۰۴
لینک کوتاه کپی شد
یکی از ویژگی‌های دانش‌آموزان در تراز انقلاب، جهادی بودن آن‌ها است

محمد جمالی‌آرند در آیین افتتاحیه طرح شهید عجمیان ۲ که با حضور ضرغام پرنیان (مشاور وزیر آموزش و پرورش)، سردار ابوالفضل طهماسبی (جانشین سازمان بسیج سازندگی کشور) و جمعی دیگر از مسئولان استانی در یاسوج برگزار شد با بیان اینکه رابطه و هماهنگی خوبی بین سپاه فتح استان و اداره آموزش و پرورش وجود دارد، گفت: خوشبختانه این مساله باعث برکات زیادی در آموزش و پرورش شده است.

جمالی، یکی از سیاست‌های وزارت آموزش و پرورش در سند تحول بنیادین را تربیت دانش‌آموزانی در تراز نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران دانست و تصریح کرد: یکی از ویژگی‌های دانش‌آموزان در تراز انقلاب، جهادی بودن آن‌ها است.

سرپرست آموزش و پرورش استان کهگیلویه و بویراحمد به فرمایش مقام معظم رهبری (مدظله العالی) که فرمودند «جز با کار جهادی نمی‌توانیم کشور را جلو ببریم» اشاره کرد و گفت: وظیفه آموزش و پرورش این است که این مسیر را برای دانش‌آموزان تبیین و آن‌ها را در این مسیر هدایت و تربیت کند.

سردار حمید خرمدل، فرمانده سپاه فتح استان کهگیلویه و بویراحمد نیز با تقدیر و تشکر از حضور دانش‌آموزان جهادی گفت: وجود جوانان و نوجوانانی که صدها کیلومتر از خانه و خانواده خود دور می‌شوند برای خدمت‌رسانی به مردم باعث خوشحالی و افتخار است.

سردار خرمدل با اشاره به فرمایش مقام معظم رهبری (مدظله العالی) خاطرنشان کرد: حضور یک نوجوان یا یک دانشجو در یک منطقه محروم به فرموده مقام معظم رهبری، مظهر آیه قرآن است.

وی اظهار کرد: هدف از حضور شما به عنوان گروه جهادی که یک کار سخت است، محرومیت‌زدایی و کمک به بحث آموزش و پرورش و همچنین یک کار تربیتی است.

خبرنگار : دانش‌آموز: پریا فریدونی

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار