مشاور وزیر و دبیر قرارگاه عدالت تربیتی وزارت آموزش و پرورش:

سال گذشته قریب ۷۰ هزار کلاس درس بهسازی و شاداب‌سازی شده است

یاسوج ( پانا) - مشاور وزیر و دبیر قرارگاه عدالت تربیتی وزارت آموزش و پرورش گفت: در سال گذشته قریب ۷۰ هزار کلاس درس بهسازی و شاداب‌سازی شده است که پایلوت اصلی آن سازمان بسیج دانش‌آموزی کشور بود.

کد مطلب: ۱۴۸۹۷۹۷
لینک کوتاه کپی شد
سال گذشته قریب ۷۰ هزار کلاس درس بهسازی و شاداب‌سازی شده است

ضرغام پرنیان در افتتاحیه طرح شهید عجمیان ۲ که با حضور ۱۰۰ گروه جهادی از سراسر کشور، سردار ابوالفضل طهماسبی جانشین سازمان بسیج سازندگی کشور، سردار خرمدل رئیس سپاه فتح استان کهگیلویه‌و‌بویراحمد، محمد جمالی آرند سرپرست آموزش و پرورش استان و جمعی دیگر از مسئولین استانی در یاسوج برگزار شد، با اشاره به اینکه ذات سپاه مردمی است و سپاه با همه دولت‌ها کار می‌کند، گفت: هرجا که دولت هماهنگ با سپاه شد، مردم معجزات و اثرات آن را در رفع مشکلات و توسعه کشور دیدند.

وی، گفت: قرارگاه عدالت تربیتی و نصیب برابر آموزش هم دوش سپاه کارهای بزرگی را خلق کرده است.

پرنیان با بیان اینکه در سال گذشته قریب ۷۰ هزار کلاس درس بهسازی و شاداب‌سازی شده است که پایلت اصلی آن، سازمان بسیج دانش‌آموزی کشور بود، خاطر نشان کرد: امسال ۱۱۰ هزار کلاس را نشانه‌گذاری کردیم که پایلوت اصلی تجمیع نیروهای جهادی، سازمان بسیج دانش‌آموزی است.

وی با شاره به اینکه سند تحول بنیادین آموزش و پرورش و طرح رتبه‌بندی معلمان در دولت شهید آیت‌الله رئیسی تصویب شد، گفت: اگر قرار است نظام تعلیم و تربیت کشور رشد کند باید ظرفیت‌های مردمی در کنار سایر دستگاه‌ها و نهادها قرار بگیرد تا ما بتوانیم به قله‌های مورد نظر بیانیه گام دوم انقلاب برسیم.

یکی از عرصه‌های تربیتی حضور با علاقه دانش‌آموزان در اردوهای جهادی است

جانشین سازمان بسیج سازندگی کشور نیز در این افتتاحیه ضمن عرض تسلیت ایام سوگواری حضرت اباعبدالله الحسین (ع)، گفت: همه ما امروز اینجا کنار هم جمع شده‌ایم که ارادت خود را به دانش‌آموزان عزیز نشان دهیم.

سردار ابوالفضل طهماسبی با بیان اینکه انقلاب ما امروز بالنده‌تر و با نشاط‌تر از گذشته است، افزود: دلیل این بالندگی وجود دانش‌آموزان برگرفته از مکتب عاشورا و امام حسین (علیه السلام) و شهدایی مانند شهید حججی، شهید فهمیده و سایر شهداست که بگویند ایثار همچنان ادامه دارد.

طهماسبی با بیان اینکه جهاد دیروز ما در مقابل دشمن، در جبهه‌های حق علیه باطل بود، خاطر نشان کرد: جهاد امروز ما در عرصه‌های مختلف علمی، بسیج دانش‌آموزی، جهاد و خودسازی ادامه دارد.

جانشین سازمان بسیج سازندگی کشور با اشاره به اینکه ما باید دانش‌آموزانی در تراز انقلاب تربیت کنیم، اظهار کرد: یکی از عرصه‌های تربیتی همین حضور با عشق و علاقه دانش‌آموزان در اردوهای جهادی است.

وی به سخن مقام معظم رهبری ( مدظله العالی) که فرمودند من سنگری ندیدم مگر اینکه خون دانش‌آموز شهیدی آن را رنگین کرده باشد اشاره کرد و گفت: ما بالای ۴۰۰ شهید دانش‌آموز داریم که امروز این دانش‌آموزان گرد هم آمده‌اند که با شهدای دانش‌آموز بیعت ببندند که این راه ادامه دارد.

 

خبرنگار : دانش‌آموز: پریا فریدونی

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار