روایت پانا از روند ارزیابی دانشجومعلمان ورودی ۱۴۰۳ و نشست خبری رئیس دانشگاه فرهنگیان؛

2 خبر خوب رئیس دانشگاه فرهنگیان برای دانشجومعلمان و دانش‌آموزان + فیلم

تهران (پانا) - روز گذشته اصحاب رسانه به دعوت دانشگاه فرهنگیان، از کانون‌های ارزیابی دانشجو‌معلمان ورودی ۱۴۰۳ در پردیس نسیبه بازدید کردند.

کد مطلب: ۱۴۸۹۵۴۱
لینک کوتاه کپی شد
2 خبر خوب رئیس دانشگاه فرهنگیان برای دانشجومعلمان و دانش‌آموزان + فیلم

‌5070 کانون ارزیابی دانشگاه فرهنگیان در سراسر کشور، داطلبان را ‌در چهار مرحله ‌بررسی مستندات و تحویل مدارک، ‌‌بحث گروهی، تمرین تحیلی و ارائه شفاهی و‌ آزمون روانشناختی مورد ارزیابی قرار می‌دهند.‌ هر فردی سه نیم روز در سه موضوع شرکت می‌کند. یک روز صلاحیت‌های پزشکی او مورد بررسی قرار می‌گیرد. روز بعد صلاحیت‌های عمومی و روز دیگر شایستگی‌های تخصصی را به دست می‌آورد.

همچنین روز گذشته پس از این بازدید رجبعلی برزویی رئیس دانشگاه فرهنگیان در جمع اصحاب رسانه حاضر شد و به سوالات آن‌ها پاسخ داد. برزویی دو خبر خوب هم داشت. اولین خبر برای دانشجومعلمان بود و آن اینکه طرح «زیست شبانه» از ابتدای مهرماه امسال قرار است برای آن‌ها اجرا شود. یعنی از مهر‌ماه دیگر دانشجومعلمان از غروب به بعد آزاد نخواهند بود و دانشگاه برای آن‌ها برنامه‌های فرهنگی، تربیتی و اجتماعی در نظر گرفته‌ است تا ‌معلمان شش‌ساحتی تربیت کنند.

خبر خوب دیگر رئیس دانشگاه فرهنگیان مربوط به دانش‌آموزان بود. برزویی از اجرایی‌شدن مصوبه‌ای خبر داد که بهمن‌ماه سال گذشته شهیدجمهور آیت‌الله سیدابراهیم رئیسی ریاست شورای عالی انقلاب فرهنگی ابلاغ کرده بود. رجبعلی برزویی خبر داده که طبق این مصوبه آیین‌نامه اجرایی جذب نخبگان و استعدادهای برتر ملی برای جذب در دانشگاه فرهنگیان آماده شده و به‌زودی ابلاغ خواهد شد. به گفته رئیس دانشگاه فرهنگیان امسال قرار است 3 هزار دانش‌آموز نخبه در حوزه‌های مختلف فرهنگی، تربیتی، علمی، پژوهشی، ورزشی و ... جذب این دانشگاه شوند. 

در ادامه روایت فاطمه عربقرایی، دانش‌آموزخبرنگار پانا از این بازدید و نشست خبری رئیس دانشگاه فرهنگیان را ببینید.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار