رئیس سازمان دانش‌آموزی فارس:

برگزاری مسابقات رویش بعد از ایام اربعین حسینی(ع)

شیراز(پانا)_رئیس سازمان دانش‌آموزی فارس افزود: متأسفانه به دلیل شهادت شهید رئیسی و برگزاری انتخابات نتوانستیم مسابقات مرحله نهایی رویش را برگزار کنیم که‌امیدواریم بتوانیم بعد از اربعین حسینی(ع) این مسابقه را برپا کنیم.

کد مطلب: ۱۴۸۹۷۹۹
لینک کوتاه کپی شد
برگزاری مسابقات رویش بعد از ایام اربعین حسینی(ع)

محمد‌امین کرم‌زاده رئیس سازمان دانش‌آموزی فارس در جلسه تجلیل از مربیان، پیشکسوتان و داوران برگزار شد، گفت: امسال بیش از ۳ هزار و ۵۰۰ نفر در مسابقات رویش به مرحله نهایی راه یافتند.

وی افزود: متأسفانه به دلیل شهادت شهید رئیسی و برگزاری انتخابات نتوانستیم مسابقات مرحله نهایی رویش را برگزار کنیم که‌امیدواریم بتوانیم بعد از اربعین حسینی(ع) این مسابقه را برپا کنیم.

بهنام رازقی معاون فعالیت‌های دانش‌آموزی سازمان دانش‌آموزی فارس گفت: رویش برند سازمان دانش‌آموزی است و ما امروز در این استان با مربیان بین‌المللی رو به رو هستیم که آمادگی دارند مسابقات را کشوری برگزار کنند.

وی افزود: سال گذشته با حضور ۶۳ هزار دانش‌آموز توانستیم به صورت حضوری مسابقه رویش را برگزار کنیم که این اتفاق بسیار خوبی است که فارس توانایی اجرای مسابقات کشوری رویش را دارد.

رازقی ادامه داد: خوشبختانه با اینکه مبلغی را از دانش‌آموزان جهت برگزاری این مسابقه دریافت کردیم استقبال بسیار خوبی را داشتند و این نشان‌دهنده اعتماد و واکنش‌آموزان به سازمان دانش‌آموزی است.

معاون فعالیت‌های دانش‌آموزی سازمان دانش‌آموزی فارس در پایان افزود: و منتظر میزبانی فارس جهت برگزاری مسابقات کشوری می‌مانیم.

خبرنگار : زهرا زین العابدینی و آیشین قارلی پور

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار