افتتاح نمایشگاه جابربن حیان در منطقه زبرخان

نمایشگاه دستاورد های علمی و عملی دانش آموزان دوره های اول و دوم ابتدایی تحت عنوان جشنواره جابربن حیان در راستای نهادینه شدن آموخته های علمی دانش آموزان و رشد و توسعه خلاقیت و نوآوری های دانش آموزان مقطع ابتدایی در آموزشگاه خمسه شهر خرو منطقه زبرخان افتتاح شد.

کد مطلب: ۸۰۴۱۵۵
لینک کوتاه کپی شد
افتتاح نمایشگاه جابربن حیان در منطقه زبرخان

به گزارش خبرنگار پانا از خراسان رضوی، مهدی میمری معاون آموزشی آموزش و پرورش منطقه زبرخان با اشاره به اهداف برگزاری این طرح بیان کرد:کیفیت بخشی به آموزش و شناخت استعدادهای دانش اموزان ، ایجاد زمینه تحقیق و پژوهش ، تقویت فعالیتهای گروهی ، فراگیری آداب و مهارتهای زندگی و افزایش اعتماد به نفس در دوران ابتدایی و مشارکت دانش آموزان در کار‌های گروهی از جمله اهداف اجرای طرح جابربن حیان می باشد.


میمری پس از بازدید از آثار راه یافته به این مرحله در جمع مدیران و آموزگاران دوره ابتدایی گفت: جشنواره جابر بعنوان یکی از طرح های موفق در دوره ابتدایی زمینه ساز شکوفایی استعدادها و بروز توانمندیهای بالقوه دانش آموزان می باشد.

وی افزود : برپایی چنین نمایشگاه هایی در مدارس ابتدایی علاوه بر مزیت های علمی در ایجاد خودباوری و برانگیختن اعتماد به نفس در دانش آموزان می تواند نقشی اساسی ایفا کند.

میمری تصریح کرد: ایده‌ها و طرح‌های این جشنواره در چهار محور طبقه‌بندی و جمع‌آوری، نمایش علمی، طراحی ساخت و آزمایش طبقه‌بندی و دریافت شده است که حدود 400 اثر آموزشگاهی و 1200 دانش‌آموز در تولید این تعداد آثار شرکت داشتند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار