جمهوری اسلامی مهمترین ارمغان امام(ره) به مردم است

رشت(پانا)-فرماندار شهرستان رضوانشهر گفت: جمهوری اسلامی مهمترین ارمغان امام(ره) به مردم است و باید مراسم ارتحال این شخصیت بزرگوار به گونه‌ای باشد که جوانان با ویژگی‌های شخصیتی امام خمینی(ره) به خوبی آشنا شوند.

کد مطلب: ۸۲۷۲۳۴
لینک کوتاه کپی شد
جمهوری اسلامی مهمترین ارمغان امام(ره) به مردم است

عسگر حسنی‌پور در جلسه شورای آموزش و پرورش شهرستان رضوانشهر با مهم ارزیابی کردن نقش آموزش و پرورش در مسائل زیربنایی کشور، اظهار کرد: بدون شک آموزش و پرورش پایه و اساس موفقیت یک کشور محسوب میشود، بنابراین کمک به این دستگاه کمک به آینده مملکت است.

فرماندار شهرستان رضوانشهر دغدغه اوقات فراغت دانش‌آموزان در تابستان را یکی از مسائل و مشکلات آموزش و پرورش دانست و افزود: رفع این مشکلات تنها بوسیله آموزش وپرورش امکان پذیر نیست.

رئیس شورای آموزش و پرورش رضوانشهر با اشاره به در پیش بودن ارتحال ملکوتی معمار کبیر انقلاب اسلامی، بیان کرد: امام خمینی(ره) شخصیت ممتازی است که مایه فخر جهان اسلام است و ضروری است این چهره جهانی بیش از پیش به نسل جوان شناسانده شود.

حسنی‌پور تصریح کرد: جمهوری اسلامی مهمترین ارمغان امام(ره) به مردم است و باید مراسم ارتحال این شخصیت بزرگوار به گونه‌ای باشد که جوانان با ویژگی‌های شخصیتی امام خمینی(ره) به خوبی آشنا شوند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار