کاراته بین‌المللی روسیه؛

۹ مدال طلا و ۳ برنز حاصل تلاش دختران ایران

تهران (پانا)- تیم‌های کاراته ایران رده‌های پایه دختران در مسابقات بین‌المللی روسیه موفق به کسب ۱۲ مدال طلا و برنز شدند.

کد مطلب: ۱۴۹۰۵۹۶
لینک کوتاه کپی شد
 ۹ مدال طلا و ۳ برنز حاصل تلاش دختران ایران

تیم‌های کاراته رده‌های پایه دختران کشورمان که در مسابقات بین‌المللی روسیه شرکت کرده است، در ۳رده سنی موفق به کسب ۹ مدال طلا و ۳ برنز شد.

نتایج کسب شده در این رقابت‌ها بدین شرح است:

رده سنی نوجوانان

پارمیس علیپور در وزن ۴۷- کیلوگرم رده سنی نوجوانان، مقابل حریفی از روسیه ۵ بر ۲ نتیجه را واگذار کرد و با توجه به راهیابی حریف روس به فینال، علیپور در جدول شانس مجدد به مصاف حریفان رفت. وی ابتدا در این جدول کاراته کا روس را ۳ بر ۲ شکست داد و در ادامه موفق شد نماینده آذربایجان را ۹ بر ۵ از پیش رو بردارد و به مدال برنز برسد.

ساغر جندقی در وزن ۶۱- کیلوگرم نوجوانان، نماینده روسیه را ۶ بر ۳ از پیش رو برداشت در ادامه موفق شد ۹ بر صفر حریف دیگری از روسیه را شکست دهد و در ادامه با برتری ۳ بر یک مقابل حریف روس در نیمه نهایی فینالیست شد. در فینال هم ۹ بر صفر پیروز شد و به مدال طلا دست یافت.

مریم گرزین در وزن ۶۱+ کیلوگرم رده سنی نوجوانان، مقابل نماینده روسیه ۲ بر یک نتیجه را واگذار کرد و با توجه به راهیابی حریف روس به فینال، گرزین در جدول شانس مجدد به مبارزات

خود ادامه داد. وی در این جدول کاراته کا های روس را با نتایج ۱۰ بر ۲ و ۷ بر صفر مغلوب کرد و مدال برنز را بر گردن آویخت.

همچنین ستایش قانعی در وزن ۵۴- کیلوگرم فردا به میدان خواهد رفت.

رده سنی جوانان

غزل فتحی در وزن ۴۸- کیلوگرم جوانان با برتری مقابل نمایندگان روسیه با نتایج ۲ بر صفر، ۳ بر ۲ و ۲ بر صفر صاحب مدال طلا شد.

زهرا رضازاده در وزن ۵۳- کیلوگرم جوانان با نتایج ۸ بر صفر حریفانی از روسیه و آذربایجان را شکست داد و به فینال راه یافت. رضازاده در فینال موفق شد با نتیجه ۵ بب صفر کاراته کایی از قزاقستان را مغلوب کند و مدال طلا را از آن خود کند.

الینا صفاجو در وزن ۵۹- کیلوگرم جوانان با برتری مقابل نمایندگان روسیه با نتایج ۴ بر۲، ۸ بر صفر، ۹ بر یک، در فینال ۲ بر صفر حریف دیگری از روسیه را برد و مدال طلای این وزن را به خود اختصاص داد.

مهلا صداقت در وزن ۶۶+ کیلوگرم جوانان پس از استراحت در دور نخست، با نتیجه ۹ بر یک حریفی از روسیه را شکست داد. سپس ۷ بر ۳ کاراته کایی از قزاقستان را برد و چهارمین مدال طلای تیم ایران را کسب کرد.

مائده نجفی در وزن ۶۶- کیلوگرم، پس از تساوی یک بر یک مقابل حریفی از روسیه، در هانتی برنده مبارزه شد و در بازی دوم نتیجه را به حریف دیگری از روسیه واگذار کرد و در جدول شانس مجدد هم پس از تساوی ۲ بر ۲ مقابل نماینده روسیه، در هانتی شکست خورد و از دور رقابتها کنار رفت.

رده سنی امید

یلدا نقی بیرانوند در وزن ۵۰- کیلوگرم رده سنی امید، با نتایج ۸ بر صفر و ۹ بر صفر مقابل نماینده روسیه پیروز شد و در بازی فینال ۵ بر یک کاراته کایی از روسیه را برد و طلایی شد.

فاطمه زهرا سعیدآبادی در وزن ۵۵- کیلوگرم رده سنی امید، با نتیجه ۹ بر یک کاراته کایی از روسیه را برد سپس ۳ بر صفر بر نماینده کشور آذربایجان غلبه کرد و فینالیست شد. وی در فینال ۸ بر صفر نماینده کشور میزبان را شکست داد و به مدال طلا رسید.

مهرنگار احمدی در وزن ۶۱- کیلوگرم رده سنی امید، با نتیجه ۱۰ بر ۷ و ۸ بر صفر مقابل کاراته کاهایی از روسیه را به برتری رسید و در فینال ۸ بر صفر برنده شد و به مدال طلا دست یافت.

فاطمه ب

داق در وزن ۶۸- کیلوگرم رده سنی امید، در اولین بازی ۳ بر یک نتیجه را واگذار کرد و با توجه به راه یابی حریف روس به فینال بداق هم به جدول شانس مجدد راه یافت. بداق در جدول شانس مجدد نماینده روسیه را ۱۱ بر ۳ از پیش رو برداشت و به مدال برنز این وزن رسید.

حنانه صالحی در وزن ۶۸+ کیلوگرم رده سنی امید، پس از یک دور استراحت، در دور دوم با نتیجه ۷ بر ۶ پیروز شد و به فینال راه یافت. وی در فینال ۸ بر ۲ برنده شد و به مدال طلا رسید.

در این مسابقات ۷۵۸ ورزشکار از ۹ کشور حضور دارند.

ارمنستان، آذربایجان، بلاروس، مصر، ایران، قزاقستان، روسیه، ترکیه و ازبکستان کشورهای حاضر در این پیکارها هستند. تیم دختران قرار است کمپ تمرینی خود را در این شهر برپا کند.

 

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار