جذب اعتبارات ورزشی ویژه در سفر معاون وزیر آموزش و پرورش به شهرستان کاشمر

کاشمر (پانا) - معاون تربیت بدنی و سلامت وزارت آموزش و پرورش به دعوت نماینده مردم دیار ترشیز و پیگیری مدیر آموزش و پرورش کاشمر با سفر به ترشیز از زیر ساخت‌های ورزشی آموزش و پرورش شهرستان کاشمر بازدید کرد.

کد مطلب: ۱۴۹۰۲۳۱
لینک کوتاه کپی شد
جذب اعتبارات ورزشی ویژه در سفر معاون وزیر آموزش و پرورش به شهرستان کاشمر

به گزارش خبرگزاری پانا، در این جلسه که نماینده مردم دیار ترشیز در مجلس شورای اسلامی، فرماندار شهرستان کاشمر، معاون تربیت بدنی اداره کل آموزش و پرورش خراسان رضوی، مدیران ادارات آموزش و پرورش کاشمر، بردسکن و خلیل آباد حضور داشتند، در خصوص توسعه زیر ساخت‌های ورزشی آموزش و پرورش شهرستان های کاشمر، بردسکن، خلیل آباد و کوهسرخ تصمیم گیری شد.

اعتبار احداث ۸ چمن مصنوعی ویژه ۴ شهرستان، اعزام ۴ کاروان تجهیزات ورزشی، مبلغ ۱۰ میلیارد ریال اعتبار جهت تجهیز مجموعه‌های ورزشی کاشمر، ۵ میلیارد ریال اعتبار جهت تکمیل یک سالن ورزشی سقف کوتاه در کاشمر، اعتبار خرید مخزن آب برای چمن طبیعی کاشمر، اعتبار تکمیل برج نوری در‌ چمن مصنوعی دبیرستان شاهد کاشمر و ۱۰ میلیارد ریال اعتبار جهت توسعه زیرساخت‌های ورزشی خلیل آباد و بردسکن از مهمترین مصوبات این سفر یک روزه بود.

در این نشست با پیشنهاد فرماندار کاشمر بنا شد هر سالن بزرگ شهرستان که قابلیت تبدیل شدن به سالن ورزشی دانش‌آموزی داشته باشد طی تفاهم‌نامه بین دستگاهی با تخصیص اعتبار ویژه وزارت به صورت کامل تجهیز شود.

معاون تربیت بدنی و سلامت وزارت آموزش و پرورش در این جلسه از اختصاص فوری این اعتبارات خبر داد و افزود: عملیات اجرای این مصوبات از هفته آینده آغاز خواهد شد.

صادق ستاری فرد پس از بازدید از مجموعه‌های ورزشی کاشمر به همراه معاون تربیت بدنی اداره کل آموزش و پرورش خراسان رضوی، از ابتکار آموزش و پرورش کاشمر در تهیه سیستم بهینه آبیاری و احیای چمن طبیعی ۱۳ آبان و نیز از ایجاد ارزش افزوده بالا در چمن مصنوعی دبیرستان شاهد امام صادق (ع) و زیبایی این مجموعه به صورت ویژه قدردانی‌ کرد.

نویسنده : محمد حسین راستگو عکاس : محمد حسین راستگو

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار