سرپرست فنی مسابقات فوتسال المپیاد سمپاد

حضور ٢۰ داور برتر در مسابقات المپیاد ورزشی متوسطه دوم مدارس سمپاد کشور

شهرکرد(پانا) - سرپرست فنی مسابقات فوتسال المپیاد سمپاد از حضور ٢۰ داور برتر کشوری در مسابقات ورزشی سمپاد متوسطه اول و دوم خبر داد.

کد مطلب: ۱۴۹۰۲۷۱
لینک کوتاه کپی شد
حضور ٢۰ داور برتر در مسابقات المپیاد ورزشی متوسطه دوم مدارس سمپاد کشور

علیرضا رمضانی، سرپرست فنی مسابقات فوتسال المپیاد سمپاد، ضمن تبریک به تیم های صعود کرده بیان کرد: مسابقات فوتسال المپیاد ورزشی مدارس سمپاد کشور با حضور ٣٢ تیم از ٣٢ استان برگزار شد که با تلاش های شبانه روزی مسئولین چهارمحال و بختیاری توانستیم مسابقات متوسطه اول را به پایان و مسابقات متوسطه دوم را به مرحله یک چهارم نهایی برسانیم.

وی ادامه داد: سطح مسابقات امسال با اختلاف بالاترین سطح مسابقات ورزشی المپیاد سمپاد بوده است به همین دلیل از ٢۰ داور برتر کشوری برای رعایت شدن عدالت بازی و حق و حقوق بچه‌های تیم  جهت نظارت بر بازی‌ها دعوت کردیم.

 

IMG_6688


رمضانی اظهار کرد: برای آرامش خاطر بچه ها از لوازم ورزشی و سالن ها استان چهارمحال و بختیاری ۴ سالن را برای رقابت دانش آموزان سراسر کشور در اختیار سرپرستان تیم های فوتسال قرار داد.

وی در پایان سخنان خود از میزبانی استان چهارمحال و بختیاری اعلام رضایت و تشکر کرد و گفت: استان چهارمحال و بختیاری با توجه به آب و هوای بسیار خوبی که دارد، فرهنگ و استقبال بی نظیر مردمش توانست احساس رفاقت و یک دلی را به دانش آموزان سراسر کشور آموزش دهد .

 

خبرنگار : محمد صالح نکوئی سامانی, مرضیه امیرخانی عکاس : حسین اکبری

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار