نایب‌رئیس کمیسیون شهرسازی، معماری و هوشمندسازی شورای اسلامی شهر شیراز:

بزرگترین مسیر دوچرخه سواری کشور در دست احداث

نایب‌رئیس کمیسیون شهرسازی، معماری و هوشمندسازی شورای اسلامی شهر شیراز با بیان اینکه مسیر دوچرخه سواری کوهسار مهدی (عج) بزرگترین مسیر دوچرخه سواری کشور است، افزود: این پروژه پیشرفت بسیار خوبی داشته است و از بام سبز شیراز تا زیبا شهر ۳۵ درصد پیشرفت فیزیکی داشته است.

کد مطلب: ۱۴۹۰۵۸۹
لینک کوتاه کپی شد
بزرگترین مسیر دوچرخه سواری کشور در دست احداث

محمودصفایی نایب‌رئیس کمیسیون شهرسازی، معماری و هوشمندسازی شورای اسلامی شهر شیراز امشب در بازدید از پروژه مسیر دوچرخه سواری کوهسار مهدی (عج)، با بیان اینکه حدود۳ ماه گذشته بازدید اولیه از این پروژه انجام شد و اکنون نسبت به ۳ ماه گذشته بسیار پیشرفت فیزیکی را شاهد بودیم، گفت: شهردار شیراز جهت اجرای پروژه دستوراتی را بیان کرد و تصمیمات ساخت مسیر دوچرخه سواری گرفته شد.

وی با بیان اینکه این‌پروژه بسیار برای مردم تاثیر گذار است، تصریح کرد:خوشبختانه این پروژه حدود ۶ مقطع است که از قسمت اول این پروژه از کوهسار آغاز می‌شود و به کوه نور واقع در دروازه قرآن منتهی می‌شود.

صفایی این پروژه را بزرگترین مسیر دوچرخه سواری کشور خواند و افزود: این پروژه پیشرفت بسیار خوبی داشته است و از بام سبز شیراز تا زیبا شهر ۳۵ درصد پیشرفت فیزیکی داشته است.

این مقام مسئول اضافه کرد:دو مقاطع برآورد شده در مرحله تایید و اجرا است و بقیه مقاطع دیگر در دستور کار است که امیدواریم هرچه سریع‌تر پیمانکاران و شهرداران مناطق بتوانند این پروژه را به نحو صحیح به پایان برسانند.

محمد حسن اسدی شهردار شیراز هم در بازدید از این پروژه عنوان کرد: امروز پیشرفت فیزیکی پروژه دوچرخه سواری کوهسار مهدی (عج) به مرحله بسیاز رسیده است و بر اساس برنامه زمانبندی، کارها درحال انجام است.

وی افزود: علی رغم اینکه شهرداری شیراز به دنبال پروژه‌های عمرانی است اما در میان این پروژه‌ها قطعا پروژه دوچرخه سواری کوهسار مهدی (عج) طرفدار‌های جوان و نوجوان بسیاری را دارد و امیدواریم بر اساس برنامه زمانبندی بتوانیم این پروژه را به مرحله پایانی برسانیم.

شهردار شیراز با بیان اینکه شهرداری منطقه ۳ و ۶ ساخت این پروژه را بر عهده گرفتند، تصریح کرد:با توجه به اینکه امروز ۶ مرداد ماه است و در آستانه هفته دولت هستیم شورای شهر شیراز و شهرداری خبر‌های بسیار خوبی را گزارش خواهد داد.

به گزارش پانا، پروژه مسیر پیاده روی و دوچرخه سواری کوهسار مهدی(عج) به زودی به بهره برداری می‌رسد همجنین طول مسیر اتصال بام سبز از کوهسار مهدی ( منصور آباد) یک هزارو ۲۷۰ متر است و عرض مسیر با احتساب پیاده رو طرفین ۱۱ متر است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار