اصفهان و کردستان قهرمان مسابقات هندبال و فوتسال دانش‌آموزان کشور در تبریز

تبریز (پانا) - با پایان رقابت‌های چهلمین مسابقات ورزشی دانش‌آموزان کشور در تبریز، تیم‌ هندبال اصفهان و تیم فوتسال کردستان قهرمان مسابقات شدند.

کد مطلب: ۱۴۹۰۵۹۵
لینک کوتاه کپی شد
اصفهان و کردستان قهرمان مسابقات هندبال و فوتسال دانش‌آموزان کشور در تبریز

تیم اصفهان در ششمین و آخرین روز از رقابت‌های ورزشی دانش‌آموزی هندبال با کسب نتیجه ۲۷ بر ۲۱، در مقابل تیم مازندران به پیروزی رسید.

همچنین، کردستان با نتیجه ۳ بر ۲، در مقابل تیم البرز به پیروزی رسید و تیم‌های خراسان رضوی و تهران، مقام سوم مشترک نیمه نهایی را کسب کردند.

در چهارمین روز از رقابت‌های فوتسال دانش‌آموزان سراسر کشور در تبریز، تیم‌های کردستان خراسان رضوی تهران و البرز به مرحله نیمه نهایی راه یافتند.

تیم کردستان با بازی در مقابل تیم آذربایجان شرقی، موفق به شکست تیم رقیب با نتیجه ۶ بر ۵ شد و تیم شهرستان‌های تهران با ۵ گل از تیم خراسان رضوی با ۶ گل، شکست خورد.

تیم تهران نیز با کسب نتیجه ۲ بر ۰ تیم آذربایجان غربی را شکست داده و تیم خراسان جنوبی نیز بدون گل، مغلوب تیم البرز با ۲ گل شد.

همچنین تیم‌های یزد، سمنان، مرکزی و فارس موفق به راهیابی به مرحله نیمه نهایی مسابقات دانش‌آموزی هندبال گردیدند.

تیم یزد با بازی در مقابل تیم قزوین با کسب نتیجه ۲۰ بر ۱۹ تیم حریف را شکست داده و تیم شهرستان‌های تهران با ۲۷ گل، مغلوب تیم سمنان با ۲۸ گل گردید.

تیم مرکزی با ۲۳ گل توانست تیم زنجان با ۱۳ گل را شکست دهد و تیم فارس با بازی در مقابل بوشهر با کسب نتیجه ۲۸ بر ۱۵ تیم حریف را شکست داد.

چهلمین دوره از مسابقات فوتسال و هندبال دانش‌آموزان پسر دوره اول متوسطه کشور به میزبانی تبریز، از یکم آغاز شده بود و ششم مرداد ماه با پیروزی تیم کردستان به ایستگاه پایانی رسید.

۲۷ تیم در چهلمین دوره از مسابقات فوتسال دانش‌آموزان پسر از سراسر کشور به رقابت با یکدیگر پرداختند.

 

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار